poniedziałek, 11 października 2010

Powoli zaczynam...

brac sie za swiateczne kartki, czas ucieka i najwyzsza pora zaczac prace na najwyzszych obrotach.
Pierwsza partia swieczek gotowa, zamowilam nastepne, nie wiem, ale najlepiej pracuje mi sie na takich "lepszych" jakosciowo, mam na mysli wosk,  sa drozsze ale i ladniejsze no i wzory sa inne, nie tylko zwykle okragle.

Dzisiaj prezentuje te swieczuszki. To jest jedna swieczka, z dwoch stron.






niebieska tez dwie strony.



i swieczka "ksiazka"
Wszystkie elementy sa z wosku.

Rozpoczelam tez prace nad kartkami, to pierwsze i powoli musze nabrac rozpedu. To kartka z motywem 3d-pop-up. Zaden problem z wysylaniem jak widac na zdjeciu. Ta kartka bedzie wylosowana  15 pazdziernika w calorocznym candy gdzie jeszcze mozna sie zapisac .tutaj


To druga kartka z takim samym 3d pop-up motywem.


Skonczylam jeszcze woreczek ktory byl przeznaczony na zupelnie inny cel a na inny przeznaczylam. Zrobie jeszcze raz.




Dzisiaj dotarla do mnie nastepna niespodzianka, od dziewczyn forumowych uczestniczacych na zjezdzie.Same pieknosci, bizu, zakladka, recznie malowany obrazek na szkle, mydelko,przydasie i slodkosci.


Wlasciwie nie haftuje na takich gotowych kanwach ale nici napewno uzyje. Rozpieszczaja mnie dziewczyny, ale jakie to fajne. Czekolady juz nie ma, byla pyszna, z galaretka porzeczkowa. Mniam. Bizu bedzie mialo swoja premiere w przyszlym miesiacu, jak pojade do rodzinki na urodzinki.

To tyle na dzisiaj, musze podjechac do brata po reszte zdjec z wczorajszej wycieczki .
Jeszcze cieplutkie pozdrowienia sle. Dziekuje za odwiedziny i komentarze.

10 komentarzy:

  1. Jolu kochana!
    czy Ty sypiasz??
    podziwiam i jeszcze raz podziwiam za pomysły, robotę i organizacje czasu wolnego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta... jeżeli chcemy by były świetne musimy myśleć już teraz... to właśnie lubię... przygotowania;-)
    Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne świece - a książka istne cudeńko! Do tego haftowany woreczek i kartki... ile doba może mieć godzin, by te wszystkie piękności wyczarować? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ta niebieska świeczka kojarzy mi się tak pozytywnie zimowo! woreczek mnie zachwyca, przemiłe prezenty dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja maniaczko-posiadaczka świec stwierdzam-ŚWIECE SA CUDNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje kochane, sypiam, organizacja czasu wolnego to zaden problem, poprostu czegos tam nie zrobie i juz mam wolny czas( ha, ha)ale i tak wciaz nie tyle ile bym chciala. W zasadzie wydluzam ten "wolny czas" nawet ostatnio ograniczajac czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przestaje do Ciebie zaglądać bo wbijam sie w takie kompleksy że szkoda gadać...:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. och Lacrima, nie rob mi tego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świeczki urocze,najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Joluś, piękne świeczki. Nareszcie robi Ci się świątecznie :D
    A ja zapraszam do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa