poniedziałek, 29 listopada 2010

i nadal mi sie podoba....


wiec znowu zrobilam. Tym razem stickersy na pergaminie i z pozostalymi elementami potrzebnymi w wyzwaniu.

A takie ATCiaki porobilam juz duzo wczesniej, czesc gdzies sie rozeszla a te dwa zostaly.




Na  forum  oglosilam ostatnia wymianke ATCiakow, nazywanych przez nas malenciaki. Tym razem polaczylismy sie w trojeczki i mozna wybierac tematy. Sniezynki, balwanek, gwiazdka betlejemska.
Moje gotowe i jutro ruszaja w droge. Pokaze jednak dopiero w polowie grudnia.

Pozdrawiam bardzo zimowo, ale cieplutko.

14 komentarzy:

  1. Jolka, czemu Ty nie zaczniesz robić tych kartek tyle, żebym i ja miała jakąś u siebie? Przecież to są cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki odlotowe
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu ale super klimatyczne te karteczki, wystarczy popatrzyć i już pachnie Świętami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności pokazujesz, ale i piękności wysyłasz!Właśnie dostałam od Ciebie uroczą paczuszkę!Bardzo, bardzo dziękuję. Doszło wszystko i prawie nienaruszone.Zdumiewająco piękne rzeczy.Może jutro uda mi się porobić zdjęcia.Nawet jeden cukierek jeszcze nie ruszony, choć chłopcy się czaili.Świeczka z podstawką, delikatne, subtelne zdobienie.Piękna!Broszka-róża - wprost brak mi słów!!! I niewielkie puzdero-szkatułka -wprost czarowne!!!Kunsztowne zdobienia, misterne złocenia, śliczne wykonanie.I jeszcze świąteczna karteczka - brak mi słów...
    Joleczko! Bardzo, bardzo Ci dziękuję.Dostałam od Ciebie wspaniałe prezenty.Ściskam Cię mocno i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja kochana, jeszcze ktos pomysli ze wyslalam Ci jakies dziela sztuki czy cos! ( ha, ha)
    Najbardziej mnie jednak cieszy to, ze sprawilam ci radosc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jak wszystkie Twoje prace Jolu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombki na kartkach jak żywe.
    Sliczności

    OdpowiedzUsuń
  9. A pewnie, że dzieła sztuki!
    I niech nikt się nie waży inaczej tych wspaniałości nazywać!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa