piątek, 29 lipca 2011

Nie mam wyboru - chwale sie.

Nie wiem jak to napisać, ale pochwalić się muszę, bo po prostu nie wypada tego nie zrobić.
Dostałam dzisiaj dwie bardzo mile niespodzianki.
Zacznę od pierwszej. Wiadomo ze na forum pergaminartu, prowadzę wyzwania i nasza "szefowa" zrobiła mi taka niespodziankę.
Mnie cieszy bardzo, choć wiadomo ze chętnie się udzielam.


Bardzo to mile. Dziękuję.

I druga niespodzianka, można ja nazwać ile dasz, tyle dostaniesz. Zachwycałam się pracami wyznaniowymi Asi, i dostałam je. Swoje podarowałam i Asia swoje tez, ile  oddalam tyle  dostałam.

Sa przepiękne.
Ale dostałam jeszcze coś.
Bardzo mi się spodobało jej kimonko z japońskimi papierami. Dostałam 3 kawałki tego papieru, Asiu, dziękuję ze tylko 3!!!!!!!

No oczywiście , zrobię 3 kimonka, tylko nie wiem po co. To nie moje klimaty, absolutnie, ale tak bardzo mi się podobają ze muszę zrobić.

Rozowy zostawię sobie, a dwa niebieskie? Jeden na pewno dostanie niebiesKa a drugi?
Na drugi ogłoszę candy. Właśnie widzę ze można świętować. 200 obserwatorów stuknęło, a wiec czemu nie candy? Jak wydziobie ogłoszę.

Na zakończenie, taki wyszywany słonecznik. Wieki cale nie robiłam takich kartek.

Słoneczne pozdrowienia. Dziękuję Wam za odwiedzinki.

15 komentarzy:

  1. Piękne dostałaś prezenty. Normalnie teraz będziesz szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Piękne rzeczy :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne niespodzianki :-)
    I naprawdę prześliczny słonecznik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu - niespodzianki zawsze są miłe, a milsze tym bardziej jak takie śliczne:)) Twoja słonecznikowa karteczka też jest śliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  5. I dobrze że się chwalisz !!! moc drobiazgów a w drobiazgach siła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no no ale niespodzianki !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te karteczki,podziwiam te pergaminowe prace,one są na pewno bardzo pracochłonne,ale efekt jest niesamowity,a na candy będę polować

    OdpowiedzUsuń
  8. Róże mnie zauroczyły....śliczne niespodzianki....

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenty dostałaś :) A karteczka ze słonecznikami urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I znowu śliczności. Ciekawią mnie te kimona, juz chyba gdzieś je widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty i piękny słonecznik krzyżykowy! Uwielbiam Twoje prace i czekam na kimonka ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolu,a czemu chcesz robić kimona z tymi papierami,jeśli Ci nie leży ten klimat? Przecież je można wykorzystać do zupełnie innych prac.Papiery są piękne i mogą ozdobić nie jedną kartkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lucynko, bo chciałam japońskie kimonko z japońskim papierem zrobić tylko dlatego ze mi się podobało u koleżanki i przyslala mi 3 paseczki w sam raz właśnie do tego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa