piątek, 25 maja 2012

Ach co to byl za ślub...

Czerwcowe wyzwanie na  forum, to kartki ślubne. To moje prace inspirujące.

Obie prace, to motywacja wzorkami z netu, z własną interpretacja.

Kilka razy zapytano mnie dlaczego tak podpisuje zdjecia, co to  znaczy motywacja wzorkiem z netu  z własną interpretacja? Czyli moj projekt? no chyba nie, własny projekt to taki od A do Z z głowy, a moje prace bazują na wzorkach z netu lub oryginalnych pergaminowych. Na tej bazie robię już co mi się podoba i nawet super wyszukiwacz zdjec, nie znajdzie takich prac, może jedynie dopatrzyć się tylko pewnych elementów.
Moje projekty to głownie prace na których nie muszę rysowac, np. rożne kompozycje kwiatowe.Cały czas mam na  myśli prace pergaminowe.

To tyle na dzisiaj. Uisa, myślę ze teraz rozumiesz moje "dziwne podpisy"

Pozdrawiam serdecznie. Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Nie obrażam się na" niedyskretne "pytania, chętnie odpowiadam.

15 komentarzy:

  1. Jolu, baaardzo podoba mi się ta "serdeczna"... jak nie zapomnę to pewnie kiedyś się zainspiruję, jeżeli pozwolisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żartowniś, Tobie nie potrzebne inspiracje.

      Usuń
    2. Ale jeżeli zrobię tego typu to będzie inspiracja jak nic ;-)

      Usuń
  2. Śliczne prace, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są, zwłaszcza druga mnie zachwyciła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie piękne....pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu, piękne prace. Tą pierwszą to i ja chętnie w przyszłości bym się zainspirowała, oczywiście za Twoim pozwoleniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wyszły ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne, szkoda tylko że pergamin to dla mnie czarna magia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu
    bardzo podobają mi się Twoje prace,ale to już wiesz od dawna(mam nadzieję).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ślubne karteczki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystkie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne! pergaminowa suknia śluba jest cudowna! ta technika pergamano jest wręcz idealna do tematyki slubnej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa