czwartek, 20 czerwca 2013

Motyle cd.

Powstały jeszcze dwa motylki, ale nie mam na razie pomysłu na kartki.






Rozpoczęło sie wyzwanie wymiankowe  Inspiracje.Wymagane jest użycie jednej z małych form. Wysyłamy sobie w parach zdjęcie, i do niego tworzymy prace z użyciem wybranej malej  formy. Ja dostalam to.
i "napisalam" epokowe romansidlo pod tytulem "Klucz do serca"  Do mojej pracy wykorzystałam pergaminowe Twinchies, my nazywamy to dwójeczki. ( 5x5cm)
Zapraszam oczywiście do podziwiania innych prac, ale na razie jest tylko moja, ale to się szybciutko zmieni, w kazdym bądź razie do 15 lipca trwa wymianka, klik

Ja jakiś czas na pewno nie pokażę żadnych prac. Za tydzień wyjeżdżam, na spotkanie forumowe. Bardzo się ciesze. Na pewno pokażę jakąś migawkę zdjęciową i na blogu.
Potem Wrocław i następne spotkania, forumowo-blogowe, bo poznam osobiście 2 forumowe dziewczyny które nie będą na spotkaniu. Dni pełne wrażeń.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze.

5 komentarzy:

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa