piątek, 20 września 2013

Co ja robie, ze mnie tak malo?

Nie jestem zadnym informatykiem, komputerka ucze sie sama, mam przyjaciol ktorzy mi pomagaja z oddali jak cos nie tak....
Wszystko trwa dluzej niz u innych, ale w koncu osiagam cel.
Tak wiec, mam swoj sklepik. Jeszcze musze zmienic szate graficzna, nie moge dopasowac gory do reszty, a tak bardzo bym chciala te roze. Sama boje sie to ruszac, ale jak tylko Asia bedzie miala czas, poprawimy.
Tak wyglada w tej chwili. Teraz tylko tworzyc......
Jolarose

 


Pozdrawiam serdecznie. Dziekuje ze Wasze wszystie wizyty.

17 komentarzy:

  1. Jolu, gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu gratulacje i trzymam kciuki :-)

    hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Jolu i powodzenia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bylam, widzialam podziwialam, powodzenia Jolu

    OdpowiedzUsuń
  5. o, gratuluję i życzę powodzenia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, na wielkie powodzenie nie licze... ale mialam satysfakcje w robieniu czegos o czym nie mam zielonego pojecia. A moze wlasnie ze nie licze.....:D

      Usuń
  6. Ja również gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje i powodzenia :) !. Jesli chodzi o zabieg mikrodemabrazji to jesli Twoja kosmetyczka go nie wykonuje warto czasami pokusić sie o pojscie w inne miejsce. Wiem ze to nie latwe bo wazne jest zaufanie do danej osoby, wspolne tematy ale czsaami dla porownania warto zmienic :). U mnie nowy post o starzeniu sie skory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz czytalam nowy wpis.Wiem juz ze moja kosmetyczka ma w ofercie mikrodemabrazje i jak tylko wroci z urlopu porozmawiam z nia o zabiegu. Dziekuje,

      Usuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa