niedziela, 1 sierpnia 2010

Cała jestem w skowronkach....

a kto by nie byl. Choc wiem to juz od kilku dni, to jednak dzisiaj dotarlo do mnie to ze, wybrano mnie scraperka miesiaca na portalu Scrapujace Polki.
Powiecie, a za co?  co ona za srapy robi, no macie racje. Powiecie, o tak, nalezy jej sie. Macie racje.
Ale najwazniejsze jest to, ze uczestnicze w wyzwaniach bo lubie, sprawia mi ogromna radosc  konfrontacja wyzwaniowa. Ja bardzo lubie moje kartki, moj styl, ale bardzo lubie znajdowac sie w tym innym stylu, sprostac wymogom, a to jest dla mnie najtrudniejsze.


I ciesze sie jak dziecko, doslownie jak dziecko!
To moje pierwsze tak duze wyroznienie, te mniejsze dajecie Wy, swoimi komentarzami. Dziekuje za jedno i drugie wyroznienie.

Dzisiaj skonczylam Madonke dla Anetki z pechowego candy.

wczoraj zupelnie niespodziewanie, bez wymianki bez zamianki przyszlo to




Monika - rybiooka przyslala mi notes i kartke, z wrazenia wciaz motyla widzialam na kartce a notes? No wiem czego jeszcze musze sie nauczyc, oj wiem. Ten specjalny prezent, za szkoda na przepisy, po za tym to pierwszy, uzyje do .... nawet nie zgadniecie. Ale mnie korci oglosic candy z odpowiedzia. Nie, nie bede sie wyglupiac, ale pokaze za kilka dni na co przeznaczam.


a to tylko swieczka dostala opakowanie.

A to dla Was, moj wychodowany mieczyk, czerwony dla wszystkich.
Dziekuje.




28 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Scraperce miesiąca życzę nieustającej weny i gratuluję oczywiście pięknego wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Grauluję Jolu! Zasłużyłaś na to jak nikt inny! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję z całego serca i ściskam mocno!Jest z czego być bardzo dumną! To po prostu wspaniale!Zasłużyłaś na to! A opakowanie wypracowałaś w każdym detalu :)))
    Mieczyk, ten kolor, należy do moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tego wyróżnienia - jest w 100% zasłużone. Twoje kartki ogląda się z ogromną przyjemnością i z niecierpliwością czeka się na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz gratuluję i cieszę się wraz z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) o jaka śliczna ta Madonna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana gratuluję wyróżnienia !!!
    Zasługujesz na nie w 100000 %
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyróżnienie należało Ci się. Tworzysz cuda;-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolu - serdecznie gratuluje! Twoje prace sa wyjatkowe i z charakterem, więc ekipa musiała Cię docenic ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Wyróżnienie należało Ci się bez wątpienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo Jolu !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chciałam tylko dodać, że wybrałyśmy Cię Alojku jednogłośnie !!! Wyróżnienie w pełni zasłużone. I żeby się już nie powtarzać napiszę tylko - podziwiam Cię !

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje wielkie wielkie gratulacje i uściski. Cieszę się że robisz i że mogę oglądać wszystkie te Twoje piękności :). Uściski wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje tytułu, bo w pełni zasłużony ;)Śliczne opakowanie na świeczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolu Kochana!
    Z jaką reaodością odczytałam tę nowinę!
    Podzielam Twoje zadowolenie i z całego serca gratuluję!
    Jak widać, nie tylko my-komentatorki, wiemy co piękne, dopracowane, przemyślane...
    Tworzysz same cudowne przedmioty!
    Przedioty, które mają duszę; w które tchniesz życie! To jest wspaniałe i Twoje prace są wspaniałe! A zatem to wyjątkowe wyróżnienie naprawdę trafiło do właściwej osoby!!!

    Madonna prześlicza-Anetka będzie zachwycona.
    Świeczka dostała cudne "ubranko", a i niespodziankę otrzymałaś uroczą.
    Jestem ciekawa co Ty tam z nią wykombinujesz?.

    Pozdrawiam najcieplej i najmocniej jak tylko zdoła moje serce!
    Dobrze, że Jesteś! Z Tobą blogowanie jest takie miłe...
    (Pst...-Dziękuję!).

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja nie jestem ani trochę zdzwiona! :)) przeczuwałam to wyróżneine i należy Ci sie bez dwóch zdań! gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jolu ja również gratuluję!! Uważam już od dawna, że w pełni zasługujesz na to wyróżnienie za przepiękne prace, które robisz, i za to że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje! w pełni zasłużone!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jolu gratuluję takiego wyróżnienia i docenienie Twojej pracy.To cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja również mam przyjemność pogratulować tego wyróżnienia i cieszę się, że mogłam swoim głosem przyczynić się do tego :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Jolu i ja gratuluję... pierwszy raz chyba się odzywam, ale jestem tutaj dość często.

    OdpowiedzUsuń
  23. zdecydowanie zasłużone to wyróżnienie :)
    zawsze jak nikt inny zaskakujesz mnie pomysłowością interpretacją tematu, tempem dodawania nowych prac i absolutnie oryginalnymi ozdobami,które nie wiem skąd wyczarowujesz! :)

    Serdecznie gratuluję i życzę niekończącej się łaskawej weny :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje!
    Takie wyróżnienie uskrzydla więc nic dziwnego,że wzlatujesz wysoko jak skowronek ...
    Pozdrawiam .... znów cieszyłam oczy Twoimi Matuchnami....

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje..Robisz wspaniałosci.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. GRATULUJE TALENTU I WRZECHSTRONNOSCI.
    JESTEM TU PIERWSZY RAZ I PODZIWIAM PRACE Z ZACHWYTEM::))JAK WSZYSCY..
    JESTEM ZACHWYCONA MARYJĄ I ZASTANAWIAM SIE CZY TO RICHELIEU?? CZY MOZNA U CIEBIE TAKA ZAMOWIC-PIEKNE TO WSZYSTKO CO ROBISZ,POZDRAWIAM PATI

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa