wtorek, 24 sierpnia 2010

Odgapiłam....

a tak, odgapilam pomysl naszego forumowego rodzynka  Dawida,blog tez ma.
Wprawdzie jak sam napisal pomysl jest z cafeart, to zdobienia pudeleczka na ATCiaczki prgaminowe sa jego.  Tak mi sie to spodobalo ze zaraz zrobilam probe wczoraj. Ten zostawie na wymiankowe  ATC w SP, a teraz robie na pergaminkowe, ale to troche potrwa, jak zwykle wszystko co sie robi w pergaminie.
a ze to byla ekspresowa praca chciano srodeczek zobaczyc.

Dzisiaj zrobilam wyzwanie w SP, wczoraj nie, poprostu, nie mam korkowej podkladki, a to byl glowny element.
Dzisiaj kartka mapkowa.


Dostalam dzisiaj wymiankowe ATCiaczki z PS, niestety nie moge jeszcze pokazac ale chcialabym, chcialabym, bo to sa cudne ATCiaki, tak dwa. Para moja jest ABOKU. Dwa przyslala, jeden w "Alojkowym stylu" jak pisze, gdyby nie podobal mi sie ten "prawdziwy" Oba sa przesliczne, ale to nie bylo wszystko. Niestety musimy czekac do 1 wrzesnia.
Wspaniale sa takie wymianki.
Tak, a ja sie jak widac po blogu, obijam, no moze niezupelnie, ale przygotowanie sie do swiatecznej edycji tez troche trwa, motywy wycinac, sklejac, skladac itd i po za tym nie mam jeszcze swiatecznej weny. Chce sobie jakos tak wszystko poukladac zeby nie szukac pozniej potrzebnych elementow, ale to nie takie proste na ograniczonej powierzchni.

Dzisiaj pokaze swieczki ktore robilam 2 lata temu , troche tego jest wiec bede wybierac takie ciekawsze.
Rzezbienie tych wnetrzy czasami bylo "krwawe", dlutko trafialo nieraz w palec, ale  efekt byl tego wart.



Ciag dalszy nastapi.
Ciesze sie z Waszym odwiedzin, dziekuje.

12 komentarzy:

  1. Fajne pudełko na ATC, ale świeczki :O Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko super !!!
    Ale jak zobaczyłam świeczki to szczęka mi opadła ... i musiałam szukać jej po podłodze
    ;-)
    REWELACJA !!!
    Joluś zdolna kobitka z Ciebie !!!
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Joluś Ty wiesz, że ja zakochana jestem w Twoich świeczkach?! One są PRZEŚLICZNE!

    OdpowiedzUsuń
  4. CO chwilka zaglądam na Twojego bloga, aby sprawdzić, czy doszła moje przesyłak a tu nic. Nie wiem o co chodzi, bo strasznie długo idzie :( wczoraj wysyłałam do koleżanki listo-paczkę i już na dziś doszło, a szło zwykłym znaczkiem;/ Nie wiem o co z tym chodzi. Zaczynam się martwić.. hm..

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu, piękne pudełeczko :)
    W świeczkach jestem zakochana :)
    Szczęśliwa ze mnie osóbka, bo jedną z nich mogę podziwiać osobiście. Jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pracowitość z Ciebie Mieszkanko dla ATC rewelacyjne !!!:) A Dawid faktycznie cudeńka robi.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieszkanko dla ATC rewelacyjne !! a Dawid to czarodziej :)
    pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie mnie zatkało, cudowne świece
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. po przeczytaniu i obejrzeniu stwierdzam ze jesteś super leniwą kobietą ;-))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolu jesteś niesamowita;)
    Pudełeczko na ATCiaki jest śliczne ale oczy mi z orbitek wyszły ,gdy ujrzałam Twoje świeczki.
    Są cudowne jesteś czarodziejką;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa