wtorek, 14 września 2010

Same rozności....

i nie wiadomo od czego zaczac. Moze od tego co skonczylam przed chwilka? Zakladki. Jeden wzorek a kazda inna.

Skoro zaczelam od konca, to tak bede posuwac sie dalej, jak raczek do tylu.
Wczoraj zrobilam dwie prace, scislej mowiac zaczelam i skonczylam, zaczetych mam kilka.
Wyzwanie w SP, zalteredowac opakowanie po CD. Uznalam ze takie opakowanie to swietny schowek na kartke. Wytyczne jednak mowily ze kilka kolorow niebieskiego, kolka, kwadraty, prostokaty i trojkaty musza byc. Jakos niebieskosci nie mam w nadmiarze i nie wiem jak bedza wygladac wyzwania w tym tygodniu, bo caly tydzien niebieski.

Calkiem pozno wieczorem zajrzalam do Szuflady, a tam kawowe wyzwanie, powaznie, bylo juz po 22-giej a ja wiedzialam ze gdzies tam w moich szufladach mam kawowy kartonik, a kto szuka ten znajduje i jeszcze wczoraj powstala ta karteczka na wyzwanie.



Niedziela byla dniem wycieczkowym, pojechalam na caly dzien do sloneczka, piekniej pogody, a tutaj lalo caly dzien.

Jak bede miala zdjecia to pokaze kilka ciekawszych.

W piatek byl dzien scrapowy w SP i nalezalo zrobic romantycznie i duzo roz mialo byc.
A wiec ja zrobilam tak.
Tak, to tyle prac, czy dzisiaj bedzie niebieska kartka, nie wiem.

Jutro losowanie comiesieczne. Tym razem kartka ktorej chyba nie prezentowalam na blogu.





Kto jeszcze sie nie zapisal moze to jeszcze zrobic,tutaj


A teraz pokaze Wam pewne miejsce, sklepik w Koscianie kolo Poznania w ktorym stoja moje swieczki .Wkrotce nastapi otwarcie.



Wiecej zdjec mozna zobaczyc u Majeczki na blogu


Warto zajrzec, to bedzie piekny sklepik, kto mieszka w poblizu bedzie mial co ogladac bo Majka bedzie miala naprawde piekny sklepik, takie male marzenie. Wyobrazam sobie juz te wszytkie "przydasie".

To tyle na dzien dzisiejszy, jest mi niezmiernie milo czytac Wasze komentarze, ja jestem ostatnio troche taka "pokrecona", musialam znowu podjac wazne decyzje, ale to nie ma nic wspolnego z kreatywnoscia a wiec nie tu miejsce na to. Podziele sie wkrotce wiadomoscia na drugim blogu.
Serdecznie wszystkich czytajacych pozdrawiam.

13 komentarzy:

  1. :) Uwielbiam patrzeć na Twoje prace:) a zakładki istne cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  2. u Ciebie ALojku, jak zwykl etwórczo nad podziw! I gratuluję pięknej witrynki, tzn świeczek w niej! trzymam kciuki za pomyślność sklepiku, może kiedyś uda mi się tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Toż to wszystko jest nieprzeciętnie piękne! najbardziej urzekła mnie romantyczna karteczka i zakładki :*
    Z nadzieją na szczęśliwą rękę Fortuny czekam na jutrzejsze losowanie ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    Miło znów u Ciebie gościć.
    Z kartki kawowej unosi się cudny zapach świeżo sparzonej kawy...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne sa Twoje prace.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie na CD wyszło świetnie. I pomyśleć, że walają się u mnie puste pudełeczka :D
    Kartka kawowa też jest piękna, aż ma się ochotę na zaparzenie kawki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Troche mnie nie bylo, a tu tyle się dzieje! Widzę, że wena ani na troche Cie nie opuszcza. Kiedy ja to zdążę wszystko obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu, cudny widok!
    Fantastyczny pomysł na wykorzystanie pudełek po CD, jesli pozwolisz, kiedyś zmałpuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja pomysłowośc przekracza moje pojmowanie. Chylę czoła.
    Szkoda, że mieszkam tak daleko od Poznania, chętnie odwiedziła bym taki sklepik!

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd Ty bierzesz na to wszystko czas??

    OdpowiedzUsuń
  11. Joluś cudności u Ciebie. Kartka kawowa bardzo mniamuśna :))

    Dziękujemy za udział w szufladowym wyzwaniu.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Romantyczna kartka jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa