piątek, 2 lipca 2010

Upały różnie na różnych ludzi działaja, a jak na mnie? Na mnie cukierkowo!





A na mnie? Oj zle, mowie Wam zle. Nie jestem zwolenniczka takich upalow! 
A do tego w pracy nie moglam myslec nad dzisiejszym nowym wyzwaniem w SP, bo rano jeszcze nic sie nie ukazalo,  a myslec musialam, o czymkolwiek, ale nie o spylwajacym po mnie pocie. O 15-tej, w cienu , 34 stopnie, to ile w sloncu?  Do kierowania przydalby sie zdalnie kierujacy przyrzad, kierownica parzy jak zelazko! 10 km do domu trwa wieki bo porobily sie korki, a ja w sosie wlasnym, marze o prysznicu i wiatraczku w pokoju w ktorym mam 30,5 stopnia. I co ja na to? Zima marudze ze mi zimno, latem ze sie gotuje! No coz, natura ludzka.  No ale teraz rezultat moich upalnych mysli.
No i wymyslilam. Biore udzial w wyzwaniu, robie za duzo kartek, no bo kazdy moze sobie wybrac i zostaja. I tak sie zbieraja. Napewno jest wiele chetnych na nie? Albo nie?  A moze zrobic caloroczne candy, chetni sie zapisza na wiadomych zasadach. Komentarz, umieszczenie zdjecia z informacja na blogu i zagladanie tu co miesiac. Mysle ze 15 kazdego miesiaca dokonam losowania, zanim to zrobie, pokaze kartke ktora wysle.
W razie gdyby, no bo przeciez nie wiem co bedzie za tydzien a co dopiero za miesiac i dalej, cos sie zmienilo w planach, zawsze powiadomie.
Osoba ktora  wygrywa dany miesiac dalej laduje w " maszynie losujacej" A, co, jak ma  szczescie do wygra jeszcze raz. Mam racje?
I co Wy na to?

Jeszcze bedzie wielkie candy urodzinowo - swiateczne. Nie moje urodziny, te mam za soba. Blogowy roczek, jeszcze mam w planie jesienne candy i chyba jeszcze z okazji 10- cio  tysiecznego wejscia na moj blog. A to nie wiem kiedy nastapi. Nie wiem czy to duzo czy malo, ale zawsze jest jakis  powod, albo i zaden zeby sie czyms podzielic.

No i tyle na dzisiaj. Dopiero przed chwilka  wpadl mi pomysl na wyzwaniowego scrapka. To widac jak mysle.......


61 komentarzy:

  1. Pomysł z candy świetny;co miesiąc jakaś cudna kartka kogoś uszczęśliwi:)Chyba jestem pierwsza w kolejce...Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że upały działają właściwie na Ciebie ;P rodzą się świetne pomysły. Pozdrawiam i zapisuję się. Aha, pytałaś o pergamin... to zwykła kalka techniczna z bloku. Narzędzi specjalistycznych tez nie posiadam, jeśli masz jakiś pomysł na zrobienie ich domowym sposobem to skorzystam z checią . Pozdrawiam i życzę mimo wszystko chłodniejszej bryzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie upały działają dokładnie tak samo! Na szczęście nie muszę nigdzie regularnie wychodzić z domu, więc jak tylko mogę, to chowam się w mieszkaniu! Mam nadzieję, że wkrótce zrobi się trochę chłodniej!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Joluś, za Tobą nadążyć nie można :D Tysiąc pomysłów na minutę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z kartkami też mam ten sam problem ;)sporo ich ostatnio powstaje, a jeszcze dużo mi zostało świątecznych, też będę musiała się zastanowić co z nimi zrobić, ale na razie się nie martwię ;) pożyjemy zobaczymy, to rzecz która się nie psuje i mogę robić śmiało kolejne ;)). Czekam na Twoje kolejne prace :)i trzymaj się Jolu, w końcu kiedyś te upały się skończą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, a ja grzecznie w kolejce stanę ;)
    Mam nadzieję, że ochłodzi się u Was na tyle by normalnie funkcjonować, ale nie zbyt mocno by wciąż by było przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  7. oj...podoba mi się Twój pomysł...całoroczne candy to fajna rzecz...i prezenty piękne rozdajesz...jak wrócę z pleneru to od września też takie candy urządzę...teraz mam trochę malowania i mało czasu...
    a teraz z przyjemnością zapiszę się na to candy...
    serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu, gratuluję pięknego blogu, bedę tu zagladać

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie byłoby mieć taką kartkę, mam już kilka ręcznie robionych ( od innych blogierek)i oglądam,podglądam;-)
    Może i Twoją uda mi się zdobyć, bo cudne robisz;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale upały twórczo na Ciebie działają!
    Jeden pomysł drugim pomysłem poganiany...
    Ja także z wielką radością wezmę udział w Twoim Candy. Dziękuję za taką możliwość i frajdę z zabawy (aż co miesiąc).
    Wspaniałości u Ciebie "rosną jak grzyby po deszczu"...
    Życzę jeszcze wielu ciekawych pomysłów, na może tylko wymyślonych nie koniecznie pod wpływem wysokich temperatur.
    Moc uścisków i pozdrowień!!!
    -Marlena

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Twoje kartki (właściwie to KARTKI - wielgachna sztuka takowe namotać
    i z ochotą na Candy się zapiszę - sama nie umiem takich to może mi szczęści dopisze :)
    Pogody Ci życzę
    "Życzę Ci słońca i deszczu,
    na przemian, żeby się nie nudzić,
    kiedy Ci słońca będzie za wiele,
    to deszcz Cię może ostudzić."

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolu, dziekuję serdecznie za przesyłkę :)
    Kartki są śliczne, dlatego też z przyjemnością się zapisuję na całoroczne candy, może znowu mi się uda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. To chętnie sie zapiszę i będę zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  14. z chęcią zaglądam do Ciebie to i się zapiszę, będzie kolejny powód do odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny pomysl z calorocznym candy wiec i ja sie zapisuje a ciebie zapraszam do siebie :*
    buziaki
    http://sodalit-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jola mówisz, że upał Cię męczy a po Twoim blogu w ogóle tego nie widać :)ciągle nowe prace i pomysły. Chciałabym mieć tyle energii twórczej co Ty. Chętnie się zapisze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jolu ja już jedna kartkę od ciebie dostałam... jest tak piekna że chetnie przygarne kolejne... więc staję w kolejce :D pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszyscy Twoje kartki zachwalają, to ja też ustawię się w kolejce po jedną. A nuż będę miała szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Grzecznie stanę.żeby szczęściu dać szansę.
    Nie mogę napatrzeć się na Matuchny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To i ja się dopiszę, jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Robisz takie piękne kartki, że miło byłoby jakąś mieć :) Zapisuję się, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią się ulokuję w maszynie losującej :)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  23. Oooo - ja też dołączę do tego oczekującego grona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. aaa... może więcej upałów...skoro tak na ludzi wpływają :)
    zapisuję się i sprawdzam swoje szczęście :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  25. Zycz mi szczescia!!! Pa-Ag

    OdpowiedzUsuń
  26. to się załapię na to losowanie jutrzejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż dziw że się jeszcze nie zapisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak mogłem przeoczyć takie candy :) oczywiście też się dopisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie piękne kartki i zakładki robisz, istne dzieła sztuki. Nie mam blogu, więc chyba nie mogę brać udziału.Mówi się trudno.

    OdpowiedzUsuń
  30. Madziu, kazdy ktos sie zapisze bierze udzial w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też popróbuję swojego wątpliwego szczęścia, ale takie śliczne karteczki, że wspaniele byłoby mieć choć jedną.

    OdpowiedzUsuń
  32. To i ja poprosze o podrzucenie karteczki z moimi danymi do maszyny losującej bo karteczki robisz cudaśne :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe Candy...Tez staje w tym długaśnym ogonku....Zapraszam do mnie http://zdnakuferka.blogspot.com/search/label/WYMIANKI...

    OdpowiedzUsuń
  34. I właśnie z powodu upałów wyjechałam do Finlandii a okazało się że tu wcale nie jest chlodniej:):)
    Ustawiam się grzecznie w kolejce i życzę miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam i już staję do kolejki. Super i do zobaczenia w pergaminart.pl lub na http://papierowapasja.blogspot.com/ który właśnie założyłam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam serdecznie i ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam:

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też się ustawiam w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam serdecznie.Wyczarowujesz piękne kartki i też byłabym chętna...

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja sie szybciutko zapisuje :) Piekne karteczki!!
    Pozdrawiam Karolina
    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. poprosze i ja
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. ja też się zapisuję na Twoje cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też, ja też :) pozdrawiam :)
    http://quilling7000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniały pomysł z takim candy! Robisz piękne kartki, chętnie postawiłabym którąś z nich na półce i podziwiała "na żywo" :)
    Też nie lubię upałów, ale na mnie nie działają one tak kreatywnie;) niestety...
    Dopiero zaczynam zabawę w rękodzieło, nie mam jeszcze bloga...
    pozdrawiam
    duszka83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. w kolejce po niezwykłe karteczki ustawiam się grzecznie i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  45. ja też chętnie piszę się na takie piękne karteczki!!

    pozdrawiam cieplutko
    KKa_MMa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Z miłą chęcią po karteczkę i ja się zapiszę :)
    pozdrawiam
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj! Nie można się nie skusić na Twoje cudowności. Dlatego też z ogromną przyjemnością się zapisuję :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też muszę się apisać po twoją karteczkę:):):):)
    pozdrawiam
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapisuję się i ja i zapraszam na moje candy http://whiteorchidea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. chętnie dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie umiem robić takich kartek, albo inaczej nigdy nie próbowałam i miło by było karteczkę taką dostać:)
    Zapraszam też do siebie
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny pomysł, zapisuję sie i ja :)
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Pewnie, że się piszę i zapraszam na mój konkursik: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/konkurs-na-imie-dla.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Z wielką przyjemnością i radością dopisuje się do kolejeczki

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Chętnie wezmę udział w tej zabawie :) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. A można jeszcze?? Bo ja chętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  57. zapisuję się i ja :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny pomysł:)) Mam nadzieję, że Twoje candy jeszcze trwa.. Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa