czwartek, 11 marca 2010

Maraton w scrapmapkach II

To moja wersja mapki w drugim tygodniu

6 komentarzy:

  1. Jak śliczna i wesoła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta zajączkowa karteczka !!! Na prawdę bomba !!! I ta tęcza !
    A skąd masz takiego zajefajnego zająca?

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie zinterpretowana mapka :)
    podoba mi się!



    aaaaa gdyby tak wziąć udział w Twoim candy... ?
    to gdzie się zapisywać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko mam nie tylko takiego zajaca,mam jeszcze inne motywy, sa slodkie. Zaopatruje sie "hurtowo" jest taniej i nie przerabiam tej ilosci wiec jesli masz ochote? moze masz skypa? i kamerke? to bym ci pokazala.


    Kornelia w poscie Wielkanocne Candy zapisz sie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie i radosne.Świetna interpretacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. świat jest rzeczywiście bardzo mały. Jesienią Renatka u mnie robiła swój pierwszy witrażowy świecznik, a ja pod jej okiem zakładkę. Mnie bardziej wciągnęło ;)

    Śliczna kartka, radosny zajączek :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa