czwartek, 6 maja 2010

Wyzwanie w Diabelskim Mlynie a tym samym 6 dzien miesiecznego.

Jejku jaka wstretna dzisiaj pogoda, leje ze swiata nie widac, a ja chce troche sloneczka. No pewnie zeby rozweselil mi ten w koncu wazny dzien, nie? Wazny? nie za bardzo w sumie, ale nadchodzi czy sie chce czy nie. Daje jednak slowo, czuje sie tak samo jak wczoraj, chodz dzisiaj jestem o rok starsza. ( usmiech)
Zeby poprawic sobie humor to dzisiaj kartka z bukietem roz na wyzwanie wDiabelskim Mlynie. Temat kwiaty. O to temat rzeka, ale mysle ze powinna byc jedna kartka wiec jest.
To tak w zblizeniu, zeby bylo na poczatek w ten ponury dzien wesolo a sama kartka jest do pokazania z roznych stron.

Przod

tyl


srodek


Moje kochane uczestniczki urodzinowego candy, dzisiaj napewno wylosuje pare osob ale najpierw musze popracowac, nie chce tego robic na szybcika przed, to dla mnie tez "zabawa" i chce to zrobic z przyjemnoscia a nie z obowiazku, a wiec jak tylko znajde wolny czas, juz po kawce i ciasteczku puszcze w ruch maszyne losujaca.

22 komentarze:

  1. Droga Jolu, wszystkiego najlepszego! Dziś powinnaś czuć się wręcz młodziej niż wczoraj ;) Przesyłam Ci taki wirtualny bukiet kwiatów, tak piękny, jak ten z Twojej kartki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka.
    Takiej rozkładanej jeszcze nie próbowałam może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i słoneczka urodzinowego.Pomysłów 1000 na każdy miesiąc.Pogody MAJOWEJ i bukietu bzowego kwiecia i cały czas tylko słodkiego życia.Pozdrawiam z takim malutkim , niezdarnym rymowankiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :*
    A karteczka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu wszystkiego najlepszego,
    dużo zdrowia ,spełnienia wszystkich marzeń
    i słoneczka,żeby wreszcie zaświeciło
    nad tym naszym NRW;)
    Jestem pod dużym wrażeniem Twoich prac
    i różnorodności pomysłów.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego... Przepiękne są Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu kartka jest przesliczna! Dobrze Ci idzie twórczy maj^^ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Joluś, ode mnie też najlepsze życzenia :D Zdrówka, uśmiechu, czasu i pieniędzy na to, co najbardziej lubisz :D Wielkie buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego, zdrowia i radości!
    A kartka, jak zawsze śliczna i taka dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki :) I wszystkiego najlepszego z całego serducha życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu wszystkiego dobrego dużo uśmiechu no i mega dużo czasu na robienie tych cudnych rzeczy jakie tworzysz :)sto lat ...
    ... kartka bajka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale te kwiaty piękne!:) Tobie życzę mnóstwa radości, weny do działania i nieustającej szczęśliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. o, w samą porę zaglądam, ostatnio mało zaglądam gdziekolwiek....

    przyłączam się do wszystkich najlepszych życzeń urodzinowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolu, ogromne buziaki :)

    Zdrowia, spokoju, radości i wszelkiego dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, spełnienia wszystkich dobrych marzeń życzę, dużo szczęścia, uśmiechu i zadowolenia, a także tego, zeby otoaczali Cię sami szczerzy i fantastyczni ludzie :) Moc buziaków !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. oj jak tu kwieciście aż zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego Najlepszego dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności i radości w życiu i z życia oraz spełnienia najskrytszych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione ale serdeczne życzenia :)
    Bardzo podobają mi się Twoje pomysły z kartkami rozkładanymi niebanalnie.
    Ta "niekończąca się" jak na razie mnie przerasta, ale ta mnie zachęciła :)
    Chyba nawet mam już pomysł:) Dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj oj ale poszalałaś z ta karteczką !!!!! kwiatków pod dostatkiem . Bardzo dziękuje za udział w wyzwaniu Ewa DT Diabelski Młyn

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa