wtorek, 27 lipca 2010

Motyle....

Przedewszystkim, dziekuje za wszystkie komentarze. Mnie tez szczeka opadla, ale nie na widok mojej kartki, ale na widok komentarzy.

Dzisiaj przerwa w dziobaniu, tzn nie calkowita, mag ma racje, polprodukty zawsze sa na biurku. To niestety pracochlonne rzeczy, nie to co wyzwanko, nawet dwa dzisiaj.

Najpierw "Motyle" w Tworczym pokoju.


Kartka transparentna ze stickersami. To sa takie delikatniutkie naklejeczki, nie cale sie przykleja. Wiadac w zblizeniu.


Skoro juz jestem przy motylach to pokaze jeszcze takie ktore nie prezentowalam. To byla motylkowa wymianka, mysle ze osoba ktora to otrzymala byla zadowolona, a moze nie?  Raczej nie, inaczej napisalaby slowo. Ale kto powiedzial ze musi sie podobac?
To byla wymianka w jedna strone.
A to otrzymano, jeszcze w maju.


to jest kartka motylkowa, do tego wydziobalam obrazeczek i dolozylam motylkowych przydasiow.




Dzisiaj jeszcze SP maja wyzwanie sloneczne,wakacyjne, nie koniecznie musi byc slonce wiadac ale koniecznie napis i koniecznie z czyms "skladanym". U mnie jest to wstazeczka.
Pamietam o prosbie zrobiena zdjecia swiecacym sie lampionikom. Zrobie napewno.
Jeszcze raz serdecznie dziekuje za Wasze odwiedziny.

13 komentarzy:

  1. Nie bardzo chcę wpisywać się jako pierwsza, ale ostatnio wyszło, że OSTATNIA na Twoim poprzednim poście i w ogóle...Ale też i strasznie nudna jestem,bo i cóż innego można napisać tu prócz pochwał?Cudne rzeczy robisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu!
    Nie przestajesz mnie zadziwiać...
    Widzę, że dosłownie każdy motyw jest dla Cibie inspiracją do twórczego działania.
    Motyle, ptaki, kwiaty... oj-jest tego trochę-wszystko potrafisz zamienić w prawdziwe cudo.
    Podziwiam Twój zapał i zdolne, pracowite dłonie-dbaj o nie by jak najdłużej mogły tworzyć takie dzieła, które cieszą nasze oczy!
    Wszystko u Ciebie jest piękne!
    Motylkowe kartki-bajeczne!
    Posyłam moc serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Motylki są takie delikatne i miłe :) a Twoje wytwory są niesamowite :) podobają mi się wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się podpisuję obiema łapkami (i nóżka też
    mogę) pod tym co napisała mikilukasza :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu, świetne, bardzo pomysłowe prace! Bez przerwy mnie zadziwiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczególnie pierwsza karteczka przypadła mi do serca,ale pozostałe też cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się, na pewno się podobało tylko pewnie jakiś człek zajęty jest. Ja bym była zachwycona taką paczusią ;)
    Ps.: Kartki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach...niesamowite te Twoje kartki, pierwsza szczególnie ...cudowna...chyba mam słabość do takich motylków :-)). Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. I co szczęka znów mi opadła, łup i leży na podłodze ;-)
    Kartki cudne !!!
    Ta z przeźroczystymi elementami fantastyczna !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolu piękne te transparentne motylki i widzę takie cudne słodziutkie zawieszki z boku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka z motylem przepiękna! Uwielbiam taką miodową żółć, dlatego od razu gdy zobaczyłam karteczkę, przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa