wtorek, 13 lipca 2010

Nadrabiam zaleglości..

i nie wiem od czego zaczac. Najlepiej od poczatku ale gdzie on jest? Candy zostawimy sobie na samym koncu, na deser.

A wiec zaczynamy.
Mialam uwolnic moje Madonny, prosze, oto one.


Nastepna sprawa.
Otrzymalam przeciez dawno temu wygrane candy, calkiem juz zapomnialam o tym, a tu niespodzianka od by Mucia






Na szybko musialam wymyslec prezent pozegnalny dla nauczycielki, a jak wymyslilam to musialm zrealizowac, ale jak, jak czasu nie ma?
No zdjelam z wlasnej sciany to



Brat musial wywiercic dziurke w srodku i wlozyc wskazowki z mechanizmem, ktore na szczescie mialam w domu i szybko wyslalam. Bratowa musiala zrobic zamiast cyfr napis " piekny byl czas spedzony z Toba" w jezyku niemieckim oczywiscie. Tak sie zlozylo ze z moimi goscmi podjechalismy te 100 km na kawe, no bo nie widzieli mojego syna juz tez cale wieki i widzialam juz gotowy zegar i .. i niezrobilam zdjecia! Ale jest sliczny. to cos jak ten, tylko bez cyfr.



Dzisiaj nie poszlam do pracy, (goscie wyjezdzali), to zrobilam wyzwanko.Urlopowa kartka z shaker boxem.
Ja bylam na urlopie w Monachium, w jeden z dwoch ladnych dni bylismy w ogrodzie zamkowym gdzie kwitly piekne irysy.



a wiec taka kartka.
Tu takie normalniejsze zdjecie, zeby bylo lepiej widac.



Mysle ze to wszystkie zaleglosci.

A teraz candy, dziekuje za cierpliwosc, ktora bedzie nagrodzona.

Tym razem nie musialam sama losowac i odpowiedzialny za wyniki jest moj wnuczek.



no i wyciagnal ten losik.


Tak wiem,dopiero co ostatnie candy wygrala i znowu.... ale u mnie wszystko po uczciwemu i tak musi byc.
Adres mam.

Zeby wynagrodzic spoznienie, oczywiscie i moim zwyczajem zawsze cos dodaje, to tym razem tez tak musi byc.

A wiec niespodzianki otrzymaja 3 osoby. A co? No jak pokaze to nie bedzie niespodzianek.
A sa nimi
Niewielka
Ulla6
Kaprys

Kaprys i Ulla poprosze o adres

Obiecalam jeszcze candy jesienne i rocznicowo-swiateczne oraz jak licznik przekroczy 10 000 tys. odwiedzin, ale nie myslalam ze to tak szybko bedzie! Przygotuje wobec tego i na dniach znowu candy!

To tyle. Mysle ze wszystko ujelam w tym poscie.
Dziekuje za wyrozumialosc, ja wiem to tylko blog i wirtualne osoby ktore sie zapisaly, ale niektore z Was sa mi calkiem juz bliskie i zadna nie traktuje jak wirtualny przedmiot, tylko bardzo powaznie, zabawy sa dla mnie jak podpisanie umowy i zawsze staram sie wywiazac z niej jak nalezy.
W tym miejscu moglabym cos na ten temat napisac, ale ..... ale nie bede psula sobie ten post narzekaniem. Ale ponarzekam, to macie jak w banku.
Dziekuje Wam za wizyty i pozostawione, bardzo mile, osobiste czasami komentarze.



21 komentarzy:

  1. Jolu ależ ty pracowita kobitka jesteś! śliczne rzeczy jak zawsze, ale naj naj naj są te delikatne zegary i super kartka z irysami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozostaje pogratulować tylko wygranym osobom!!!
    I strasznie podoba mi się kartka bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, madonny cudne.... podziwiam Twoje prace, są naprawdę cudowne :)
    Ka€rtka z shakboxem cudna.... trochę trwało zanim go dojrzałam , ale ślicznie się wkomponował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranym i żałuję, ze nie wygrałam...baaardzo żałuję...
    a kartka piękna i zegar musiał być cudny ale wszystko przebijają przepiękne Madonny...
    serdeczności przesyłam i buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wygranych :)
    Jolu, ja tam się bardzo cieszę, że są jeszcze takie uczciwe i słowne osoby jak Ty :) Obyś się nigdy nie zmieniała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace Jolu, szczególnie podobają mi się te twoje zegary, kartka rewelacyjna też trochę się musiałam naszukac za nim znalazłam shakboxa. A zwyciężczyniom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wylosowanym :)
    Madonny i pozostałe prace super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zegar, bardzo pomysłowy!
    Gratuluję wylosowanym;-0

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla dziewczyn :)
    Bardzo ładne Madonny. I karteczka z uroczymi biedronkami :)
    PS: Przystojny wnuczek Ci rośnie ;)
    Pozdrawiam i gratuluję przekroczenia 10 000 wizyt! Pokaźna sumka

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany Alojek jestem pełna podziwu dla Ciebie. jesteś niesamowicie pracowita :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wstrzymaj się, proszę, jeszcze trochę z tym narzekaniem, o ile to na temat... wiesz o czym piszę.
    Piękne Madonny! Gratuluję wygranym! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo osobiście dziękuję Ci, że mogę oglądać na Twoim blogu takie wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla szczęściarek...:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. No tego się nie spodziewałam :) wprost nie mogę się doczekać :D Choć raz mogę powiedzieć ja to mam szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnego masz wnuczka ;) Oj chcialabym miec tyle energii co Ty. Swietny ten zegar i ta kartka,rewelacja,a te Madonny ach, slow zachwytu mi brak, one zawsze takie piekne. Wiesz, blogowi znajomi doskonale rozumieja, ze rodzina jest najwazniejsza i w zyciu rozne sytuacje sa i jak tu sie ktos spozni mimo obietnicy, to nikt nie bedzie mial pretensji.
    ..A tak wogole to ogromnie dziekuje za niespodzianke, zaskoczona jestem bardzo, nie dosc ze dzis 13, to moja druga wygrana, bo wczoraj wygralam na innym blogu.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności pokazujesz.
    Świetny prezent podarowałaś nauczycielce. Zegar to jest to, na co się często zerka. Zerkanie na Twoje cudo połączone będzie z podziwianiem. I to bardzo częstym.
    Szczęściarom gratuluję.
    Pozdrawiam.
    PS. Fajną i pracowitą masz maszynę losującą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta druga Madonna w moim odczuciu jest najpiękniejsza! :)) W candy nie brałam wprawdzie udziału, jakoś przegapiłam..., niestety, ale wygrywającym gratuluję oczywiście, bo piękne rzeczy tworzysz :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również wszystkim gratuluje wygranych tych cudnych niespodzianek.
    Piękne prace jak zawsze, a zegar to marzenie... Pozdrawiam serdecznie i również upalnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Irysowa kartka przepiękna!
    Wspaniale, że miałaś okazję zobaczyć tak przepiękny ogród (pozytywnie oczywiście) zazdraszczam! Ja też ogromnie kocham przyrodę i lubię spędzać czas blisko natury...

    Zegar pomysłowy! Tryskasz twórczym zapałem i niezmiernie efektownymi pomysłami. Nie powiedziałabym, że cudo takie powstało naprędce, na już, ponieważ jest perfekcyjne!
    Ty to potrafisz...

    Obie Madonny-przecudnej urody!
    Wszystkie zresztą pergaminowe prace w Twoim wykonaniu są rewelacyjne!
    Tylko podziwiać...

    A candy? Jak to candy...
    Jedni wygrywają, by inni mogli im pogratulować i współuczestniczyć, dzieląc blogową radość!
    Zatem gratuluję wszystkim dziewczynom, a Tobie Jolu dziękuję za zorganizowanie dla nas wspaniałej zabawy i wrażeń, jakie dzięki niej towarzyszyły...

    Pozdrawiam (znowu) upalnie!
    Ślę buziole....
    I do następnego posta....

    OdpowiedzUsuń
  21. Jolu ślicznie dziękuję!!!!To prawdziwa niespodzianka,przepiękna bo już od kilku dni w moim domku!!!! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa