czwartek, 29 lipca 2010

Od dzisiaj, przez kilka dni...

bede w koncu dziobac prace na "Anielska wystawe" Na forum. Tego nie wolno mi pokazywac, dopiero po otwarciu. Zeby nie swiecic pustkami to pokaze Wam prace stare. Nie, nie te z przed 10-ciu lat. Robilam czasami zdjecia, ale wtedy nie digitalne i musialabym wszystko skanowac, a jakosc ich nie jest najlepsza.

Dzisiaj skonczylam lampionik.

Nie jest z tylu sklejony poniewaz bedzie wysylany zlozony w kopercie.

Wyzwanie w SP, owocowe, koniecznie owoc, filz i tusz.



Wlasciwie to caly dzien przeszkadzano mi dzisiaj. Wprowadza sie nowa sasiadka do naszego domu, a wiec prosba o to i o tamto, pozniej znowu inna z zaproszeniem na kawe i tak czas ucieka.  A ja nie przepadam za sasiedzkimi kawkami bo to sie gada tylko glupoty i nic nie robi. Ale nie moge jak dzicz tu mieszkac.

No to teraz pierwsza odslona staroci.przodtyl.

To sa duze kule, chyba 18 cm srednicy. Takie bylo zyczenie klientki, rowniez kolor.


Dziewczynki, niestety nie ma na poczcie przesylki, Aneta sprawdzala. Pociesza mnie tylko fakt, ze nie ja jedna i pierwsza mam wpadke. W przerwach miedzy aniolami wydziobie Madonke, nie ma sprawy.

Wielkie dzieki za odwiedziny i za komentarze.





15 komentarzy:

  1. Zachwycają mnie Twoje prace! Ale nie starcza czasu na codzienne odwiedzanie wszystkich "moich" blogów.Spóźniam się czasem z komentarzami...
    I znów nie umiałabym wybrać...

    OdpowiedzUsuń
  2. To już 10 lat pergamino w Twoim życiu gości? fiu fiu :)
    Na wystawę czekam cierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie Moniczko, przed 10-ciu laty zakonczylam prace w przeroznych technikach, przed 3 zaczelam znowu, a 2 lata jestem z pergaminkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Jolu, że bierzesz udział w "Anielskiej Wystawie". Ja już jednego anioła mam, czekają kolejne, ale nie mogę się jakoś za nie zabrać. Śliczne są te kule. Wciąż pamiętam Twoją kulę taką z aniołkiem w środku. Tak jakoś mi się przypomniało a propos wystawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kule są śliczne,chyba sama spróbuje taką zrobić!A co do poczty to mozna jeszcze robić reklamację,tylko że skradziona praca praca niestety nie wróci...Wniosek nasuwa mi się jeden-złodziejowi też się podobało!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ta technika nie nazywa się PERGAMANO? Bo jedna osoba konsekwentnie z błędem pisze...

    OdpowiedzUsuń
  7. JaMajka, Pergamano to nie technika, to firma, z zastrzezona nazwa i znakiem. W Polsce istnieje przedstawicielstwo tej firmy ktore, postawilo nas, czyli nasze forum pod sad za uzywanie tej nazwy, dlatego u nikogo z nas, kto ma bloga, nigdy nie zobaczysz slowa pergamano. Po tym nas juz poznasz, ze jestesmy niezalezna grupa, ze swoimi narzedziami, wzorami, pomyslami itd. My ta technike nazywami poprostu pergaminki lub technika pergaminowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jola ma racje na początku trudno mi było się "przesztalować " bo dość dużo podpisywałam zdjęć słowem pergamano ...potem no cóż wszystko trzeba było zmieniać :))) teraz te słowa pergaminki /technika pergaminowa lepiej mi pasuje ...
    Jolu znów fajny lampionik

    OdpowiedzUsuń
  9. Lampionik Cudny !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prace!!!
    Ale i tak moje serce zdobyła....TRUSKAWKA!!!
    Na takie z pewnością nie mam uczulenia.
    Piękne prace Alojku, tylko tak dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A jednak o problemach z firmą wiecie tylko Wy, z Twojego forum.
    Bo spójrz chociażby tu:

    http://www.craftladies.org/kartki-f19/jak-zrobic-kartke-w-technice-pergamano-mini-tutorial-t427.html

    czy tu:

    http://www.m-p.pl/PERGAMANO.html

    Więc nadal w powszechnej świadomości, także mojej - pergamano funkcjonuje jako nazwa techniki, nie firmy :) Dlatego się spytałam.
    Już wolę "technikę pergaminową" od "pergamino".

    OdpowiedzUsuń
  12. tak Majeczka, dla wszystkich bedzie pergamano, dla nas tez by bylo, ale powiem ci szczerze ze nie lubialm tej nazwy, pergaminki brzmi lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolu, to Ty musisz na te kawki zabierać robótki ;) może sąsiadki zarazisz pasją? :)) lampionik śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pergaminki bardziej pieszczotliwie, zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I kolejna porcja śliczności!!!
    -Co tu dużo mówić?
    WSPANIAŁE!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa