piątek, 21 stycznia 2011

Dziekuje

Chcialam wszystkim tym podziekowac , ktorzy glosowali na mojego bloga.
Znalazlam sie na 5 stronie ( z 39) i uwazam to za duzy sukces, tym bardziej ze nie ma ani jednego glosu rodzinnego czy poprostu jakiegos tam po znajomosci, to tylko glosy blogowo - forumowe. Dlatego bardzo sie ciesze i dziekuje.

Dzisiaj tylko wstawiam ATCiaka z wymianki forumowej.Tematem byly bajki. Przeszlo 30 bajek wykonalismy i sa tak bajeczne ze trudno to opisac, to trzeba zobaczyc.
Niestety nadal nie umie linkowac i moge tylko Was zaprosic na pergaminart.pl















Pozdrawiam serdecznie.

2 komentarze:

  1. Gratuluję Alojku! Miło mi, że zerknęłam do mnie na blog, bo dawno Cię nie widziałam! Przesylam Ci wiele ciepłych myśli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alojku, jak to nie potrafisz linkować?
    Jak piszesz post to obok "wklej obrazek" jest "wklej link" wpisujesz tylko tekst jaki ma się wszystkim wyświetlać i adres strony do której odsyłasz.
    Karteczka bajkowo kolorowa. Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa