wtorek, 13 września 2011

To sa cenne prezenty

W Podlezy, w sierpniu,  odbył się trzeci zjazd naszego pergaminowego forum. Niestety jeszcze w żadnym nie brałam udziału, główną przyczyna jest odległość, ale któregoś roku muszę się tam wybrać.
Każdego roku, po zjeździe otrzymuje tyle dowodów sympatii, jest to naprawdę wzruszające. To bardzo wartościowe prezenty, kazdego roku wzbogacaja moja szklana witrynke, ale tym razem dostalam wiecej rzeczy "potrzebnych". Siateczki do pergaminu i tusz zafundowaly mi wszystkie uczestniczki zjazdu. Ciesze sie bardzo.
Sutaszyk do którego wzdycham zrobila Beatka, piękną karteczkę i zakładkę od  koleżanek,Renatki i Iwony ale niestety nie posiadajace bloga ,pergamin i kolorowe obrazki od naszej administratorki i właścicielki sklepiku Kasi/nurdil , czekolada od Kucyka i Osiolka( to osobiste córeczki Kasi) a pomysł  niespodzianki to  zasługa naszej Olusi która jeszcze tez nie ma bloga.



I nie jest to mile? Bardzo.

15 komentarzy:

  1. Jolu ja się tam nie dziwię jesteś przesympatyczną osóbką tyle siateczek oj teraz będzie się działo aż się cieszę że będę miała co podziwiać buźki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutka, milo mi bardzo , dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już dawno przekonałam się,że rękodzielniczki to wspaniałe kobiety. Nie dadzą o sobie zapomnieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie spotkania są wspaniałe i długo się je wspomina:)) Prezenty dostałaś cudne i można Ci tylko ich troszkę pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu, a ja się cieszę Twoją radością... zresztą absolutnie należą się tobie nie tylko takie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i praktyczne prezenty !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty, pamiątki na całe życie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz fajnie :) I wcale się nie dziwię takim dowodom sympatii. Bez Ciebie Joluś to już nie byłoby to forum :)
    A co do zjazdu, to może w przyszłym roku Ci się uda :P Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne prezenty, przecudowne koleżanki blogowiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Joluś, prezenciki niech cieszą Ciebie. Trudno sercem nie odpowiedzieć za serce.
    Faktem jest to, że bez Ciebie forum nie byłoby tym samym, bo znaczysz swoją osobą wyraźny indywidualny ślad i wiele dobra pochodzi od Ciebie, obdzielasz nas też pokładami energii i kreatywności. Dziękuję Ci za to.
    Każdy z nas coś po sobie pozostawia ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu? to Twoj wpis? Dziekuje Ci. Wzruszajace sa takie wpisy, bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa