niedziela, 1 września 2013

Malwa



Blogowe spotkanie z  Dominika .Bloga Dominiki obserwuje juz od poczatku. Bardzo mile spotkanie.

Tym bardziej milo, ze jestem pierwsza osobe blogowa z ktora spotkala sie w realu.
Spotkalysmy sie juz  o 10 -tej rano, znalazly kawiaranke, wypily kawke, ja oczywiscie do tego pyszny piernik, wymienilysmy sie drobnymi upominkami.
a ja dostalam dwa przeurocze  obrazki, ktore oczywiscie znalazly miejsce w mojej rozanej sypialni.
Pozniej obeszlysmy miasto i wyladowaly ....w kawiarni, gdzie Aniolek zafundowal nam pucharki z kaloriami. A co, puszystym nigdy nie za wiele.

a pozniej... poszalalysmy po sklepach. Chcialysmy kupic sobie bluzeczki.
dlaczego takie? no bo bylysmy tak ubrane. Dopoki nie mam zezwolenia na publikacje zdjec Aniolka to moge tylko tak pokazac.

Bylysmy bialo czarne, ale bluzek nie kupilysmy bo za bardzo uwydatnialy nasze ksztalty.
Pozniej poszlysmy do sklepu ze starociami, ojej, ojej, czego tam nie bylo, ale ten fotel, raj dla ciala, wstac sie nie chce a cena nawet nie  taka niezla 1,500 zl ale za ta wygode naprawde nie duzo.
Pozniej przyjechal po aniolka maz, pojechalismy jeszcze koniki poogladac i po 18-tej zakonczylismy nasze spotkanie. Piekny dzien, na pewno powtorzymy.





a malwa? Malwa to temat sierpniowej wymianki ATC na forum. Tutaj mozna podziwiac. Zapraszam.
Dziekuje Wam za odwiedziny i komentarze.



19 komentarzy:

  1. Zazdroszczę spotkania, bo chętnie poznałabym Was obie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spotkanie, świetnie Jolu wyglądasz, piękne bluzeczki kupiłaś...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, ale bluzeczek nie kupilam... :D

      Usuń
  3. ślinka cieknie na tego pierniczka-pozdrawiam serdecznie ciebie i koleżankę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byl pyszny, chyba jutro odnajde ta kawiarnie i zafunduje sobie jeszcze raz.

      Usuń
  4. Spotkania blogowe mogą być naprawdę wspaniałe i inspirujące, pozazdrościć, że trafiłaś na taką osobę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, cudowne sa takie spotkania. Juz kilka osob poznalam z blogowego swiatka co bardzo mnie cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie piszesz o spotkaniu. dobrze poznać się realu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu ja bardzo miło wspominam Nasze spotkanie ;-)
    Zawsze to nowe doświadczenia a i porozmawiać z pozytwnie zakręconą osobą jest super !!!
    Spotkania z Aniołkiem zazdraszczam, mam nadzieję że i mnie się kiedyś uda zawitać w aniołkowe strony ;-)
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Aguś mam taką nadzieję...;)

      Usuń
    2. Agnieszko, ja tez zachowalam mile wspomnienia, wspominalam nasze spotkanie wlasnie z Aniolkiem.

      Usuń
  8. Fajnie Jolu, że się dobrze bawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Jolu za wspólny wspaniały dzień!
    Mam nadzieję, że pierwszy ale nie ostatni! ;)

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie ostatni. Nadajemy na podobnych falach wiec to konieczne nawet. :D

      Usuń
  10. Jolu i Dominiko alez wam zazdroszcze tego spotkania :)))))))
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne są takie spotkania, spotkać kogoś z kimś się tylko pisze czy wymienia poglądy, dla mnie zawsze jest ekscytujące, a ubrałyście się super:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa