poniedziałek, 20 czerwca 2011

Lila mnie opętalo...

bo dalej mi się robią kartki w tym kolorze.




i tez w tym kolorze z użyciem MOOSa , zrobiłam jeszcze jeden przykład z ich użyciem na forumowe wyzwanie.


  a to kartka na wyzwanie w mojomonday

trochę żałuje ze nie zrobiłam jednak w lila kolorze.

Na zakończenie ATCiak z forumowej wymianki. Zrobiłam dwa, jeden niestety już 2 tygodnie w drodze i nie wiem czy wogole dojdzie. No cóż, zrobię trzeciego.



To tyle na dzisiaj. Pozdrawiam serdecznie.

20 komentarzy:

  1. Wysiadl mi laptop, wiec zdana jestem na cudzy i dlatego nie czesto zagladam do ukochanych blogow . Jestem wiec tym bardziej pod wrazeniem!!! Jolu, kiedy spisz ??!!! Tyle prac , same cuda , romantyzm i piekno w szczycie !!! Brawo !! Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamusku, przepiekne. Gorsecik tez fajny i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że przepiękne!
    A ja to bym dodatkowo chciał mieć takie wcięcie i wycięcie, jak na tym gorseciku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pięknie Cię opętało,lubię ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te Twoje prace. Wiem coś o tym bo dzisiaj dostałam kartkę imieninową od Ciebie. Naprawdę z całego serca dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, sliczne te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności robisz Jolu, a kolorek lila to piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie Ci ta lila wychodzi... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolu Jak zwykle u ciebie wysyp ...ja już się przyzwyczaiłam do tych wysypów no cóż świetna interpretacja mapki wzorowa choć nie w moich kolorkach ale za to gorsecik ......wow jestem zauroczona nim ..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Your cards are just wonderful. I especially like the parchment cards. I've been wanting to learn that technique for a while now. Thanks for the comment you left on my card.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki! Gorsecik też :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolu jak zwykle jestem zauroczona Twoimi pracami.
    Są extra!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Such beautiful and unique projects. Thanks for playing Mojo Monday!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Cię opętało!
    A ten gorsecik - cudeńko!!

    OdpowiedzUsuń
  15. lila klimaty są urocze.Dużo pracy i serca wkładasz w soje prace....zaglądam często i podziwiam... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podziwiam cie za to że jestes taka bezinteresowna co sie dzisiaj rzadko zdarza i umiesz robić takie przepiekne prezenty,twoje prace są PIĘKNE I BARDZO GUSTOWNE

    OdpowiedzUsuń
  17. Jolu, jak zwykle same śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałam napisać, że pierwsze 2 kartki są boskie ale byłoby to wielce niesprawiedliwe ponieważ wszystkie sa BOSKIE !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa