poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Wyzwania i inne wiadomosci.

Dzisiaj znowu taki misz masz, wszystkiego po trochu.

Zacznę od nowego wyzwania na naszym blogu  zrob to. Tematem jest klucz.
Moj jest całkiem prosty.





Na wyzwanie pergaminartu przygotowałam w małych formach Trinchies - słoneczniki.


na zimowe wyzwanko craftyhazelnutschristmaschallenge 
miała być jedna płaszczyzna. Jest.






A teraz wyniki losowania kimonka.



wygrala helksa, poprosze o adresik. Do kimonka tak jak obiecalam, dolacze




No i teraz comiesieczne candy, zasady jak w zeszłym miesiącu, z komentarzy napisanych w ciągu 48 godz. wylosuje kogoś do tych kartek. Nie umieszczamy niczego na swoich blogach, piszemy tylko CHCE , no bo nie każdy przecież piszący komentarz chce.





To tyle na dzisiaj. Pozdrawiam serdecznie.



20 komentarzy:

  1. Wspaniałości jak zwykle u Ciebie. I oczywiście chcę, chociaż niedawno wygrałam , to pazerna jestem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę, bardzo chcę, Twoje prace są tak cudne...

    OdpowiedzUsuń
  3. może klucz jest prosty ale efektowny ...oczywiście że chce :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super klucz!! A co do karteczki to chce:):)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. chce :)
    Klucz mrrrr :)
    I jedno pytanie w głowie mam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę
    - i buziaki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous crafting. Thank you for joining in my CHNC challenge 33 - hope to see you again soon. x

    OdpowiedzUsuń
  8. Alojku -tak więc CHCE!
    pOZDRÓWKA .dZIEKI ZA ZABAWĘ-AGA

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej urzekł zimowy obrazek! Cudo!
    A zestaw kartek ciekawie się prezentuje! Chcę!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje cudeńka - zawsze CHCĘ.
    Przepiękne kartki i zakładki pokazujesz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stanowczo CHCĘ i ja :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko ladne, wszystko piekne

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności Jolu :)
    Chcę i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności!!!!
    Chcę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. I dalej śliczności.
    Chcę je, chcę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolu jak zwykle u Ciebie wszystko jest śliczne i dopracowane:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa