piątek, 6 sierpnia 2010

Trzy wyzwania w jednym poscie.

Mam nadzieje ze tak moze byc, inaczej narobi mi sie tych postow,ze ho, ho.

Pierwsze wyzwanie w Diabelskim Mlynie. Tematem sa ptaszki.

Moj ptaszek jest malowany na pergaminie, kredkami olejnymi po obu stronach a na prawej dodatkowo kredkami akwarelowymi na mokro.



Drugie wyzwanie w Szufladzie

Inspiracja byl ten obrazek.



Moja kartka jest wykonana w calosci technika decoupazu.


I ostatnie wyzwania w SP, wczoraj obowiazywaly suszki, zuzyte znaczki, tusz i tekstura.
Niestety ja nie "gramotna" i nie wiedzialam co to tekstura, cierpliwa, wielce cierpliwa moderatorka Karmeleiro nameczyla sie ze mna i w koncu rano zatwierdzono zdjecie. Dobrze ze moglam wyjasnic gdzie jest ta tekstura, czyli w tym przypadku lakier.Pomalowalam nim poprostu "rozek".
Suszki wyjelam znajomym z bukietu slubnego a kwiaty zerwalam w ogrodku.

Dzisiaj jest scrap, nietypowy ksztalt, wlasnorczne dodatki , przeszycia i pastelowe kolory. No wiec ja mam taki nietypowy ksztalt.

Tak, to tyle odnosnie wyzwan.

Zycze milego weekendu, ja mam zamiar pilnie dziobac.
Dziekuje jeszcze za gratulacje odnosnie sraperki. Bardzo dziekuje.
Dziekuje za pozostawione komentarze.

23 komentarze:

  1. Super karteczka!
    Dziękuję za udział w szufladowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki :* A ptaszek malowany na pergaminie jest CUDOWNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jola-Pracowity Anioł!
    Jak zwykle działa coś w swojej pracowni!
    I to działa z pomysłem!
    Wspaniałe prace zapreentowałaś dziś naszym oczom.
    Jak zwykle zresztą... Zawsze tworzysz cudowności!
    Malowany ptaszek podbił moje serce!
    A nietypowo kształtny scrap ma rewelacyjną formę!
    Podziwiam Twoje śliczne dzieła!
    Nie ma co! Jesteś pomysłowa i pracowita!!!
    Wielkie brawa!
    Pozdrawiam!
    -Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że podatna jesteś na wyzwania ;-) i fajnie że trafiają one na podatny grunt Twojej wyobraźni !!!
    Twórcza i pomysłowa z Ciebie artystka !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, kartka na wyzwanie w Szufladzie jest super, powaliła mnie na kolana!! nie mogę się na nią napatrzeć!
    Wyzwania SP super - rożek, rewelacja - co zresztą Ci już pisałam (i dziękuję TOBIE za cierpliwość!) a nietypowy kształt scrapa jest tak nietypowy, że zaskoczył mnie niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są Twoje prace. Podziwiam pomysły i szybkość ich wykonania. U Ciebie nie można się nudzić. Ciągle coś nowego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace, oj ile ty wyzwań podejmujesz.
    Gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne prace, ale ptaszek naj!jak żywy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Milo zaskakujesz za kazdym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne pomysłowe prace:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem będę się powtarzać,ale świetne prace Jolu, szczególnie ptaszki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolu- mega super prace na wszystkie wyzwania!

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję pomysłów,
    podoba mi się szczególnie kartka inspirowana zdjęciem - niby tak prosta i dosłowna interpretacja zdjęcia, ale jaki efekt i pomysł;-))
    zapraszam na mojego początkującego bloga:
    achhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekne prace, ale czy Ty zawsze musicz ktorys z Twoich dzieci pokazywac? A jak juz musisz to prosze tylko Agi i Tomi. Please!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, ale jesteś pracowita! Nie nadążam za Tobą:) rożek pomysłowy, owocowe cudo takie radosne, że ho, ho:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolu! Alez Ty cuda tworzysz tak od niechcenia!
    Normalnie aż dech w piersiach zatyka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne prace ..Tworzysz normalnie na poczekaniu wspaniałości..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobieto jak w jednej osobie mieści się tyle pomysłów, kreatywności, pracowitości a do tego jeszcze optymizmu i dystansu do siebie i świata ????
    PODZIWIAM :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka owocowa świetna, aż chciałoby się ją zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  20. na wyzwanie ptaszkowe skusiłam się i ja :) Twój ptaszek mnie zauroczył, zwłaszcza że rysowany samodzielnie. Cudne prace- nie leniuchujesz o nie . Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa