czwartek, 5 sierpnia 2010

Wszyscy już czekają,.....

na wyniki losowania, prawda?

Tak jak pisalam, tym razem nie ja losuje, ani moj wnuczek, tym razem losuje moja kolezanka z z bloga Asia/bjutusek.
Takim sposobem wirtualna znajomosc stala sie juz realna. Bardzo cieszylam sie na jej przyjazd, ale niestety to byla krotka wizyta i droga prowadzi ja dalej.




Mieszala,mieszala i wyjela w takiej kolejnosci,




a za nia, AgnieszkaMD, Lucilla i poprosilam o jeszcze jeden losik i jest nia


Tak wiec Agnieszke i reale poprosze o adresy.
Gratuluje. A co wygralyscie? Jak juz niespodzianka to do konca. Pokaze dopiero po otrzymaniu informacji ze dotarly przesylki.


Zakonczyla sie pierwsza wymianka pergaminowych ATciakow u nas na forum. Tematem byly "Wakacyjne pozrowienia"
Ja wyslalam takiego
a dostalam takiego


Dziewczynkom wymianka sie spodobala i niedlugo bedzie druga, nawet im za malo jeden, chca dwa, to beda dwa!

Dzisiaj zrobilam jeszcze dwa wyzwania, jeden na SP, zdjecie jeszcze nie zatwierdzone, moze cos skonocilam a wiec poczekamy, i  jeszcze na jedno wyzwanie, ale to zrobie osobnego posta, dzisiaj pokaze tylko taka, specjalnie zrobiona dla pewnej osoby z pewnego bloga .....
nie calkiem retro ale przeciez nie musi byc bo to nie wyzwanie.
Tlem jest koronka.

Teraz czekam na adresy, mam nadzieje ze wszystko szybciutko powysylam, tylko najpierw musze zdobyc koperty. Moze wyda sie to smieszne, ale ja nie mam pojecia gdzie je kupie. Zawsze mam zapasy, kupuje wieksue ilosci kiedy poprostu sa w ALDIKU, a tak nie wiem gdzie je szukac. U mnie 4 sklepy spozywcze, jedna drogeria i obuwniczy, poczta to kawalek wydzielonego miejsca w aptece, tak, tak, tu diabel mowi dobranoc.
No coz mam jeszcze takie wielkie, chyba je zmniejsze.Samo zycie, jakos wysle, bez obaw.

Pozdrawiam wszystkich bardzo milo.

17 komentarzy:

  1. Cudowny ATCiak.
    Gratuluję zostania scraperką miesiąca u SP.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, napisałam komentarz i....nie wiem, gdzie jest. Piszę więc raz jeszcze.
    Serdecznie dziękuję, Tobie za organizację, Asi za szczęśliwe dla mnie losowanie.
    Pozostałym dziewczynom gratuluję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję szczęściarom, a kartka "nie całkiem retro" jest booooska!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom, a przede wszystkim Tobie za zostanie scraperką miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wylosowanym, oj dostaną śliczności, to wiemy na pewno.
    Świetny pomysł z koronką na kartce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za zabawę...
    Gratulacje za szczęściarek!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje dziewczyny


    prosze wpadnijcie na mojego bloga, tam wazna informacja

    sodalit-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach...te Twoje pergaminowe cuda chciałoby się dotknąć, zobaczyć, powąchać...są SUPER!
    GRATULACJE DZIEWCZYNY i dzięki za zabawę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dziewczynom!
    Śliczne ATC zrobiłaś!
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! A to się dziewczyny radują! Karteczki jak zwykle śliczniutkie.Nudna jestem, nić ciekawego nie umiem Ci dziś napisać. w każdym razie niech Cie nie opuszcza wena twórcza!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranym...a kartki no slow brak, kazda zachwyca...fajnie ze sie spotkalyscie, milo, gdy znajomosci wirtualne staja sie realne... a co do sklepow to macie duzo;P u nas jeden taki spozywczy, jak to maz powiada gees, kupisz mydlo i powidlo, w nim tez jest stoisko pocztowe i gablotka z lekami a jak cos potrzeba z apteki to zamawiaja, a najblizsza wieksza miejscowosc 40km dalej.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne te ATC pergaminowe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana prace cudne !!!
    Gratuluję szczęściarom !!!
    Ciebie serdecznie pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne ATC^^ strasznie mi sie podoba :) no i widze ze mam szczęście być po raz drugi obdarowaną prezentem od Ciebie^^ dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje..Karteczki wspaniałe..

    OdpowiedzUsuń
  16. To mi zrobiłaś podwójną niespodziankę :). Zostałam wylosowana i jeszcze nie wiem co dostanę :).
    Bardzo się cieszę i dziękuję :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa