niedziela, 19 września 2010

To sie zdarza bardzo rzadko...

ze ja nie mam co pokazac.
Ale czasami tak jest. Nie wykonalam dwoch wyzwan na SP, poprostu, niebieski kolor mi sie skonczyl.
Ale za to jest na rozowo, znowu wpadlam w hafcik krzyzykowy, Amelka -  kusicielka podrzuca wzorki i co robic?

Oczywiscie robie jeszcze takie rzeczy ktore nie moge pokazac, ATCiaki na wyzwania , realizuje zamowienia i z zasady nie pokazuje zanim nie dotra do odbiorcy, przygotowuje prace na prywatny lift/interpretacje tej pracy. Autorka tej pracy zrobi lift swojej wlasnej ,Amelka i ja dolaczylismy, poniewaz bardzo nam sie podoba.


 A propo obrazka, ten mozna kupic u bjutuska, to praca o formacie A4, wysylana bez ramki.

Zycze milej niedzielki, dziekuje za wizyty i komentarze.

13 komentarzy:

  1. Hafciki urocze, a obrazka nie mogę znaleźć pod wskazanym adresikiem:)
    Pomożesz?

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafty! W mim typie zwłaszcza serduszko. Świetnie wygląda z różyczką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafty przepiekne, ja wlasnie skonczylam haftowac identyczna korone, talko troszke ja zmodyfikowalam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. już wszystko znalazłam:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne haciki !!!
    Fajnie że przeprosiłaś się z xxx ;-)
    Wzór na serducho mam a gdzie znajdę wzorek na koronę ?
    Wiesz moje zauroczenie nimi ciągle jest aktualne ;0
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! Jakie te hafy śliczne!
    Sama nie wiem co bardziej mnie urzekło - czy serduszko, czy woreczek...
    Obrazek bjustus też bardzo ładny - taki nieprzeładowany.

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że tylko do takich "grzeszków" kuszę a prace słodkie , piękne wzorki wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne hafciki...dzięki temu różowi delikatne i takie dziewczęce :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodziaki! A serce zniewalające i mnie, i córę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Korona w różu wyglada ślicznie a serduszko jest słodkie poprostu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi się podobają te piękne różowości :)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny rozowy komplecik^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa