sobota, 7 stycznia 2012

Duzo w jednym...

a taka niepozorna karteczka.

Po pierwsze , wstawiłam ja na wyzwanie, po drugie, wypróbowałam nowe urządzonko do robienia śniegu, cały czas robiłam igiełka, setki, setki, setki uderzeń o pergamin, teraz jest prościej, ale efekt tez inny, po trzecie, wypróbowałam nowe nozyczki, wygodniejsze w trzymaniu, po czwarte zastosowałam nowa siatkę, owalna, i po czwarte ta kartka będzie min. 15 -go dla tych co napiszą ze chcą.
I nie jest dużo w jednym?

Pozdrawiam serdecznie, dziękuję bardzo za odwiedziny, witam również nowych obserwatorów.

ZAPISY BĘDĄ DOPIERO 15- TEGO i będzie na to osobny post.

11 komentarzy:

  1. To zapisuję się pierwsza jako chętna na kartkę:) Mnie się podoba, tym bardziej, że ja nie umiem takiej metody.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Liliputkowo, zapisy na ta kartkę będą dopiero 15-tego, to takie mini cany comiesięczne, będzie na to osobny post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Magnifique et discret à la fois. BRAVO.
    Amitiés

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Już wiem, ze będę ją chciała 15-tego

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu piękna karteczka choć mało widzę szczegóły śniegu co to za urządzonko jestem ciekawa ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatna karteczka, ale urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To muszę pamiętać, żeby się zapisać na takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutka, to gwiazdka. Na pawiu w nowym poście widać lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa