piątek, 21 września 2012

Kartki swiateczne...

Nie, nie nic nie pokażę, jest na to czas, ale zaczęłam robić. Sporo robię w pergaminie, szczególnie koronkowe tla wiec wcale nie za prędko zaczynam.

To tylko nasza forumowa  wymianka w małych formach.  Taka nietypowa kartka z Twinchies. Przy zamykaniu pudelka, paczki, wpadłam na pomysł zrobienia takiej kartki. Moza ja nazwać "paczkowa"

 wiem, widać na dole klej, no cóż, wymknął mi się. Na forum skomentowano to jako jesienna kropla deszczu. Fajnie.
dziękuję ze zaglądacie do mnie.

7 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :) bardzo oryginalny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznosci...gratuluje i podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym porobiła więcej plam zeby tej jednej nie było smutno że sama, żąrtuje :)
    piękne wyszły
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł, cztery karteczki jako jedna! deszcz teraz na wagę złota więc ja bym się nie przejmowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy efekt, ja bym zrobiła więcej kropel i mówiła, że tak ma być ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...i znowu Jolu cudne kartki....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne i niezwykle pracowite.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa