poniedziałek, 24 września 2012

Takie tam...

rożne. Na bardzo szybko zrobione.
Taka mala odskocznia od świątecznych. Tak w nie wsiąkłam ze siedzę do nocy i  tak chyba z postanowienia ze zrobię tylko 30 w tym roku nic nie będzie, chyba już tyle dawno mam. Pracuje praktycznie na zapasach, jestem nie przygotowana do " sezonu", nie mam napisów, nie mam papierów, ale na szczęście pomoc nadchodzi. Na razie robiłam sobie tła pergaminowe i efekt taki ze jeszcze trochę zrobię. Pokażę na pewno wszystkie, ale jeszcze trochę za wcześnie.

Pozdrawiam cieplutko, dokładnie tak, wyszłam w długim rękawie dzisiaj i wróciłam jak szczur spocona. Piękna jesień. Lubie taką .

4 komentarze:

  1. Zacznę od słów "A nie mówiłem".... 30... od razu wiedziałem, że nie wytrzymasz :P
    A te na szybko super są, zwłaszcza okrąglaczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. na szybko?kochana ja to chyba pol roku robilabym albo i wicej...slicznosci...

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka jest rewelacyjna!!!:)....wszystko cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa