poniedziałek, 18 października 2010

To jedna z niewielu prac..

nie swiatecznych ,jakie beda sie ukazywac do konca roku. Taki maly przerywnik.


to tyl swieczki. Calosc wykonana jest z wosku.



Ciemno zielona z aniolkiem. Juz swiateczna.





To sa takie calkiem zwykle, na tej, przykleilam na kawalku kolorowego  arkusiku wosku, stickersa.
  

Te dwie sa ozdobione motywami woskowymi.

W tym roku nie biore udzialu w zadnych targach, a wiec wszystko wlasciwie co bede prezentowac to bedzie na moje potrzeby, z malymi wyjatkami. To znaczy ze nie bedzie tego w ogromnych ilosciach, chociaz, jak sie rozpedze to kto wie....

Pozdrawiam serdecznie.

10 komentarzy:

  1. Te jednokolorowe to moje faworytki;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. b.ciekawe i oryginalne prace

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w szoku, jakie cuda zrobiłaś!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mnie zachwycają Twoje świece.Są Tak piękne,że gdybym była posiadaczka choć jednej z nich tylko bym ja podziwiała i dbała pieczołowicie.Szkoda by było mi ją zapalić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu, to ja siadam w miękkim foteliku i będę oglądać, oglądać i jeszcze raz oglądać. Uwielbiam Twoje świeczki, są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olá Jolanta,
    Maravilhosos trabalhos, estou encantada. Parabéns.
    Excelente semana.
    Bjs
    Estanislava

    OdpowiedzUsuń
  7. świeczuszka z różą jest cudna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. O, u Ciebie coraz bardziej świątecznie, a teraz to jeszcze Szopenem zagrało...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa