piątek, 8 lipca 2011

Kwiat

To taka kartka, przerywnik, zanim coś sobie przygotuje, zastanowię się co chce zrobić itp. to zrobiłam kwiat, a ze ostatnio sporo kursików jest na kwiaty, to zrobię i ja, może ktoś ma ochotę na taki? Lubie ten kwiat, robię go w rożne wzorki, tym razem, azurkowy.

Żeby zrobić kwiatek, potrzebujemy, pergamin, igiełkę, kuleczkę do tłoczenia, nożyczki i siateczkę, właśnie taka.


Na pergaminie rysujemy dowolny kształt kwiatka i na siateczce dziurkujemy ażurek.




następnie wytłaczamy,



a nie wytłoczone elementy wycinamy nożyczkami.


następnie dziurkujemy kontury i tez wycinamy nożyczkami, dziurka przy dziurce.


gotowe elementy składamy razem, dekorujemy polperelka, ćwiekiem, jak kto lubi.

Mozna dodać zawijaska, tez trzeba wydziurkować i wyciąć.



i kwiatek gotowy.


Milego dziobania życzę tym, którzy maja ochotę na taki kwiatek

Buziaki.

11 komentarzy:

  1. Kwiatek rewelacyjny, kursik też bardzo mi się podoba:) Pierwszy raz widzę krok po kroku na czym polega pergamano:)Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite jest to wycinanie - zapewne by mi sie cos ciachnelo, gdzie nie trzeba, i cala praca do kosza. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest piękna.Delikatna z klasą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a tak, mnie się tez ciacha, oj ciacha, w kwiatku to pol biedy, gorzej w dużej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pracochłonne!! za to śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam. Przypomniałam jak to się się robi. Ale jednak nie! Wolę oglądać mistrzynie, takie jak Ty, niż dziobać :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu, piękna karteczka i kursik świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kursik wspaniały ale ja i tak się nieodważę ....
    Pozachwycam się Twoimi pracami !
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka z kwiatkiem jest prześliczna!
    Dziękuję za kursik :-) Może kiedyś spróbuję, ale trudne to. Bardzo łatwo zepsuć.

    OdpowiedzUsuń
  10. przesliczny kwiatuszek
    http://mamuska73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa