niedziela, 17 lipca 2011

No nic na to nie poradze...

ale te karteczki poleca do.....
Janeczkowo.

Nie te, prezentowane tutaj,tylko te z poprzedniego posta.
Nie martwcie sie, za miesiac uzbiera sie znowu pare karteczek.

Dzisiaj pokaze dwie, z ta sama koronka ale inaczej zrobiona. Mogloby byc wiecej, bo tak planowalam, ale wciaz sie mylilam w tloczeniu i w koncu mnie reka rozbolala, a wiec przerwa. Za kilka dni nowe wyzwanie na forum i musze przygotowac prace, wiec potrzebuje sprawne rece.



 a to jeszcze do kompletu ta trzecia.


Pozdrawiam serdecznie.

11 komentarzy:

  1. Janeczka tej sztuki jeszcze nie posiadła, głowę dam uciąć,że niedługo i tego spróbuje;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu - jak zawsze jest co podziwiać, wszystkie są śliczne. Jednej rzeczy jakiej nie lubię w pracy z pergaminem to przyklejanie go na bazę karteczkową i to najbardziej mnie zniechęca do wzięcia pergaminu do ręki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj Haniu, ja czasami oddałabym prace i sami sobie przyklejajcie( ha, ha)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hura!! Hura!!!! Bardzo się cieszę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu śliczne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne ale ja "zabieram" nr.1...pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Do mojego dzisiejszego nastroju najbardziej pasuje ta z kolibrem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie 34 są śliczne!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Cie Bardzo Serdecznie!! Czy zdradzisz mi Prosze jakiej kalki używasz w pergamano? Konkretnie chodzi mi o gramature 150 czy 160 a może inna??
    Pozdrawiam Karolina!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa