piątek, 23 kwietnia 2010

Jak robie zegarki

Zrobilam juz kilka takich zegarkow, czarny, brazowy i niebieski tikaja u innych, u mnie jest zielony i ten rozowy.




Wszystkie zrobilam na takiej akrylowej bazie, jest przezroczysta ja maluje ja akwarelkami.
Chcialam zeby zegar byl bialy ale z odcieniem rozu wiec pomalowalam najpierw na rozowo.


i lakierem do spekan.



na to przychodzi biala farba.


i lakier ochronny.

Na tak przygotowana baze, nakladam pergaminowy motyw, urzadzenie zegarka, cyferki i gotowe.

Zegarek ten mam w sypialni.



Wlasciwie najladnieszy to byl brazowy zegar, nie wiem gdzie mam zdjecie, znalazlam niebieski, ten podobal mi sie najmniej, ale takie bylo zyczenie.


11 komentarzy:

  1. Jolu szczęka mi opadła :O piękne te zegary. Są takie Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Niesamowicie urokliwa dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam niebanalne zegary, a Twoje zdecydowanie do nich należą! :) Kiedyś kupiłam rodzicom zegar zrobiony z porcelanowego talerza, do tej pory zdobi kuchnię w moim rodzinnym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny! ten rózowy jest doprawdy urzekajacy, tak iromantyczny, delikatny i kobiecy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te zegary, oby odmierzały tylko szczęśliwe godziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne !

    Zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie pani Jolu . Zegary piękne ja jestem właśnie na etapie nauki na zegarze więc bardzo mnie zainteresowały.
    Pozdrawiam Kasia z Marzycielskiej Poczty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje Wszystkim za odwiedziny i komentarze.
    Kasiu bardzo sie ciesze ze do mnie trafilas.
    Teraz pracuje nad pracami ktore nie moge na blogu pokazywac bo sa przeznaczone na rozne wystawki, i nawet Dus namowil mnie na moja pierwsza wymianke wiec mam co robic. Postaram sie jednak w miedzy czasie " rozerwac" i zrobic cos niezobowiazujacego mnie do "milczenia" Maj obfituje w urodziny i imieniny a wiec calkiem cicho nie bedzie tutaj.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa