sobota, 17 kwietnia 2010

Wyzwanie do "niekonczącej się" kartki.

Po przeczytaniu Waszych komentarzy widze ze macie ochote zrobic taka karteczke. Skoro tylu chetnych to mysle sobie, zrobie moje prywatne wyzwanie, oczywiscie z nagroda dla zwyciezcy. Agata uznala to nawet za mobilizujace.
Tak wiec oglaszam wyzwanie na "niekonczaca" sie kartke. Termin uplywa 2 maja o godz. 12-tej.
Zasady jak na wyznaniowych blogach, w komentarzach prosze podac link do swojej pracy.
Nagroda beda oczywiscie drobnostki.
Tutaj sa dwa motywy 3d, juz gotowe, w woreczku tylko podklejac poduszeczki, drzewko do scrapek i obrazeczek rowniez scrapkowy.




tutaj sa tez dwa motywy 3d ale piramidalne, drzewko scrapkowe i obrazek "Jezioro labedzie" rowniez skrapkowe.

Dlaczego dwie nagrody? No bo pierwsza wybiore ja. Ta, ktora mi sie spodoba najbardziej. Prosze tylko sie nie obrazac, ale kazdy ma jakis tam gust i podoba mu sie to czy tamto.
Druga nagrode chce zebyscie Wy przyznali. Jak? poprostu napiszcie maila ktora praca podoba sie Wam najbardziej. Pisac moga rowniez ci ktorzy nie biora udzialu, wsrod tych ktorzy oddadza najwiecej glosow na jedna z kartek wylosuje tez cos, a mianowicie ta kartke, swiezo zrobiona, jest bez napisow, mozna samemu dolaczyc napis.


trudno zrobic zdjecie bo kartka mieni sie kolorami teczy w sloncu czy swietle.

Glosowac prosze do 5 maja, godz 12-ta
Nastepnego dnia przeciez mam nastepne losowanie, candy. No to czekaja nas niespodzianki.

Tak wiec zapraszam do zabawy.

10 komentarzy:

  1. ależ wymyśliła :-) i było mi pisać, że też taką mam ochotę popełnić :-))) Mam nadzieję, że w tym natłoku wyrobię się z terminem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuję! :) Przynajmniej się postaram... :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja załuję, że nie mam czasu, bo sama chętnie bym taka karteczkę popełniła. Ale najpierw mam inne zobowiązania. Za to chętnie pogłosuję na biorących udział.:) Czy linki do prac będa w komentarzach pod tym postem?

    OdpowiedzUsuń
  4. wolalabym tutaj, bo to wyzwaniowy temat.Szkoda ze nie zrobisz karteczki. Lubie Twoje prace. Ale wiem, czas i to malenstwo slodkie.Moze innym razem.Zspraszam do glosownia, jesli kartki sie pojawia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką chęcią wezmę udział w konkursie (o ile się odbędzie). Zdjęcia kartki, którą skończyłam przed chwilą, umieszczę na moim blogu przed 12-stą.
    Pozdrawiam
    www.an--na--rekodzielo.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiscie ze konkurs sie odbedzie, nawet jesli bedziesz jedyna uczestniczka, a na to sie zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Alojku, bez obaw! Ja też zrobiłam karteczkę! :)
    http://magia-tworzenia.blogspot.com/2010/05/niekonczaca-sie-kartka.html

    Pozdrowienia!! Dziękuję raz jeszcze za kursik - fajnie się to robiło! A mąż ma uciechę - karteczkę zrobiłam dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też dołączam się do konkursu.
    Fotki mojej wersji karteczki wysłałam na Twojego maila (ponieważ nie mam własnego bloga).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia katreczki już zamieszczone.
    http://an--na--rekodzielo.blog.onet.pl/Niekonczaca-sie-kartka,2,ID405696001,n
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa