niedziela, 27 listopada 2011

Hurtowo???????????

Wczoraj zajrzałam do CA, i widzę takie malusie książeczki. ( 2,5 x 5 cm), spodobały mi się a wiec zrobiłam jedna.

druga


dopiero sie rozkrecalam, a bylo juz dosyc pozno
a wiec trzecia

czwarta

 piata

 wystarczy. Pomysł świetny.  Myślę ze na Wielkanoc zrobię  tez takie, zamiast karteczek.
Wszystkie razem.




ta kartkę zrobiłam  na wyzwanie w craftyhazelnutschristmaschallenge. Vintage.


  jakieś dziwne te kolory na tym zdjęciu,
życzę milej niedzieli, a mi zostały już tylko 3 dni i lecę......

19 komentarzy:

  1. Jakie sympatyczne!! Bardzo ciekawa forma:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ciekawa forma...

    OdpowiedzUsuń
  3. I to się nazywa produkcja taśmowa :) A swoją drogą mam dziwne przeczucie, że to nie koniec.... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne maleństwa! i świetny pomysł by wręczać je zamiast kartek świątecznych - pozwolisz, ze "odgapię"?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście, proszę odgapiać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bajer :) Bardzo fajnie wymyślone maleństwa i mistrzowsko wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie też one urzekły i aż się boję konsekwencji ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Stunning crafting - and I love your vintage card - thanks for joining in my CHNC challenge 48 - hope to see you again soon. x

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie Jolu śliczne, zdolniacha z Ciebie....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolu, śliczne te książeczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te książeczki - ależ one śliczne! Takie klejnociki.
    Duża kartka też piękna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają Pani prace, a najbardziej te małe książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!!!
    Genialne są!!!
    Baardzo pomysłowe :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. aleś się rozkręciła hi hi hi ale fajne te twoje kręcenie ...miłego wypoczynku życzę

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczaki.. to zaszalałaś!! :)
    Świetne książeczki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Alojku, twoje książeczki są świetne, a pomysł żeby zrobić z nich świąteczne życzenia fantastyczny. Muszę nad tym pomyśleć, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa