piątek, 11 listopada 2011

No to dalej bombowo.

To taka sama bomba , jak w poprzednim poście, rożni się tylko tym ze kwiatki maja srebrne środki.



Dla porównania, poprzednia kula.

Ta kula jest o średnicy 18 cm, i zupelnie nie taka miała być. Miało być światełko w środku, ale na szybce właśnie te kwiaty. Niestety  nie dostałam oryginalnych szybek a te co sama zrobiłam nie otrzymały światełek i kwiatów. No wiec żeby nie wyrzucić to zrobiłam obie półkule srebrzyste, wsadziłam  światełka no i musi tak być.

 To zeszłoroczne kule. Było ich znacznie więcej ale mam tylko te zdjecia.



Zycze miłego weekendu, dziękuje za odwiedziny i komentarze.

6 komentarzy:

  1. Joluś
    świetny pomysł i wykonanie.baaaaaaardzo podziwiam.
    pozdrawiam serdecznie marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie białe bombki "zabieram"...cudne Jolu...pozdrawiam i gratuluje talentu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech............. piękne !!!!
    Kartka na ścianie zawisła- dziewczyny oczarowane różową dziewczynką :)

    Pozdrawiamy !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje bombki sa cudne,jestem pełna podziwu dla Twoich prac!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa