poniedziałek, 28 listopada 2011

Pakuje sie...

To już ostatni post przed wyjazdem, chyba ze w jakiś sposób uda mi się wstawić prace na wyzwanie, w ZROB TO, jeśli nie, to tam można obejrzeć prace naszego DT na pierwsze grudniowe wyzwanie.

A to świeczka transferowa, korzystam z wzorków z dwoch , trzech blogów i teraz będzie mi trudno podlinkować konkretny blog, ale myślę ze ten motyw znalazłam tutaj

 bok
 tył
Pozdrawiam i zegnam sie do 12-grudnia.
Będę na targach w Poznaniu, może kogoś z Was spotkam? ( nie jako wystawca, jako odwiedzający)

Dziękuję za wszystkie mile komentarze.

9 komentarzy:

  1. Joluś podeślij na @ Polski adres ;-) mam coś dla Ciebie ;-)
    Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznań - moje ulubione miasto. Spędziłam tam pięć pięknych lat :) Pozdrawiam i życze miłego pobytu .

    OdpowiedzUsuń
  3. śWIECZKa świetna, miłego pobytu a Targów zazdroszczę, bywałam ale dawno temu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo mi się podoba :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Poznaniu będziesz teraz ? W najbliższą sobotę ??? No to może się spotkamy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje, bardzo sie ciesze na ten wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne świeczki.
    Też Ci życzę udanej podróży :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Joluśka, podejdź no do skypa :P (kto to słyszał, żebym ja musiała Cię przez bloga wołać)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa