sobota, 12 listopada 2011

Mam jeszcze 2 tygodnie

Tak,dokładnie, mam jeszcze 2 tygodnie na zakończenie wszystkich prac świątecznych. Właściwie to jestem już gotowa. Wymianka forumowa przygotowana do wysłania, wszystkie kartki w kopertach. Tak, prawie 60, niestety nie wszystkim zrobiłam zdjecia, ale na pewno jeszcze jakieś zrobię, tak dla przyjemności i będą  na przyszły rok.
Tą zrobiłam przed chwilką na wyzwanie w craftyhazelnutschristmaschallenge. Na kartce powinna być świeczka.
To jeszcze wczesniejsze kartki.



a co ja jeszcze robię? Mieszkanie przemeblowuje, oba pokoje. Czasami zastanawiam się czy jestem normalna. Na szczęście na szafę ubraniowa nie mam siły, ale reszta łącznie z regalami całkowicie poprzestawiana.

Trochę tu kreatywności, wiec pokażę jedna cześć pokoju w 3 wersjach. Wcale nie jestem pewna czy teraz jest ładniej, ale dopóki nie znajdzie się ktoś kto mi powiesi szklaną półeczkę miedzy dwa stojące regały to mogę je przesuwać jak chce.
Tak było.


pare dni temu bylo tak
a dzisiaj jest tak.


Kwiaty wycięłam z tapety i przykleiłam.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.

PS. Będzie niespodzianka ktoś niedlugo napisze 4.500 komentarz. Co to będzie? Nie wiem jeszcze, może razem wymyślimy?  Co znaczy niedlugo? Nie podam dokładnej liczby, ale to może być już za 2-3 dni, może dłużej , może krócej.

22 komentarze:

  1. Wow that's a transformation of your room! And your cards are gorgeous - love the candle one for my CHNC challenge 46 - thanks for joining in - hope to see you again soon. x

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na wycięte z tapety kwiaty - genialny! Ja bym po prostu nakleiła tapetę :)
    Bardzo podobają mi się te kwiaty w parze z białymi meblami - ciepło się od nich zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne przemeblowania :) Rewelacyjne wyszły te kwiaty :) A i karteczki bardzo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrotna z Ciebie babka :) A najbardziej to podoba mi się ściana w kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu Ty śpisz czasem? Ja zastanawiam się kiedy Ty to wszystko robisz. zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. All these cards are beautiful. I love the big blue candle for Hazel's challenge. Kate x

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu, kartki cudne. Nie potrafię wybrać tej najpiękniejszej, wszystkie są wspaniałe, ciepłe, świąteczne :)
    Co do mieszkania, jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kartki a jeśli chodzi o przemeblowanie mieszkania to jestem pod wielkim wrażeniem. Każda z wersji jest świetna. Chyba podpatrzę Twoje szaleństwo przemeblowań. Mam podobny pokój - wielkie dwa okna na całą ścianę i wielki problem z ustawieniem wszystkich klamotów. A u Ciebie wszystko wspaniale wygląda. Kwiaty z tapety - rewelacja! Z pewnością wykorzystam ten pomysł. Pozdrawiam i życze dużo siły na nadchodzące dwa tygodnie wytężonych prac.

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety Jolu 60 kartek! No naprawdę podziwiam tym bardziej, że kartki śliczne, mieszkanie w każdej wersji mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to się ciesze ze tapetowy pomysł się przyda.Dziękuję za komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki są bardzo ładne. A pokoik superowy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartrki piękne i już czuć u Ciebie święta....a zmiany zawsze wskazane, dobrze jak "coś" się dzieje....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ADHD przy Twoim to pikuś:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra, będę zołzą... he... he... nie jesteś normalna. Z całą pewnością nie. Ale to pocieszające, że na świecie są jeszcze inne wariatki oprócz mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie że dodałaś jakiś motyw na białych ścianach teraz tak energetycznie u Ciebie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ktoś szaleje i jeździ z meblami... mnie osobiście wariant bez dodatków tapetowych podobał się bardziej... kwestia upodobań...

    OdpowiedzUsuń
  17. no ale poszalałaś - ale z tymi kwiatami to tak bardziej po Twojemu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki jak zawsze piękne, podziwiam.... A ściana w kwiaty bardzo pomysłowa!! (ja również lubię przemeblowania :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne karteluszki - srebrna z aniołkiem jest prześliczna!
    A przestawianie mebli to moje drugie hobby, więc jak najbardziej rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ściany z kwiatami prezentują się przepięknie niekiedy małe zmiany w pokoju tworzą całkiem inna atmosferę;)
    60 kartek i do tego każda inna jestem pełna podziwu, mi w tym roku jakoś wcale robota nie idzie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa