sobota, 12 czerwca 2010

Chwalę się.....


Sa takie dni jak dzisiaj, u innych upaly jak czytam na blogach, a u mnie pada deszcz, nie pamietam kiedy nie padal, no jak bylam na urlopie to oczywiscie nie padal tutaj, bo wzielam go ze soba jak mowi corka. ale nie o pogodzie chce pisac, a o niespodziance. Zupelnie niespodziewanej!!, zaraz sloneczniej na duszy, raz ze to piekny prezent, dwa ze Zula jest wyjatkowa, albo przez przypadek dostalam imieninowy prezent ktory.... no ktory nie potrafie zrobic i to napisalam w komentarzach na innym blogu, czyli taka lancuszkowa reakcja, ale czy to nie cudowne?
A oto prezent z karteczka.





Zamiast podziekowac najpierw, to ja sie chwale, ale zaraz to zrobie. Na blogu jednak tez bardzo dziekuje.Ciesze sie, bo mam duzo serwetek ale zadnej robionej na drutach! Unikat.

Wczoraj w SP mozna bylo umiescic ATCiaki ktore mozna rowniez obejrzec na wystawie w Lipnie.
To jest moj udzial.


Wyslalam juz dzisiaj Multi wyzwanie na SP, jak bedzie mozna pokazac to pokaze, to potrwa bo termin na wysylanie prac jest do 23 czerwca, ale ja to cala ja, co masz zrobic jutro zrob dzisiaj.
Kaskada gotowa ale jeszcze zdjecia nie obrobione, jutro pokaze albo kto chce moze dzisiaj wejsc do Chatki Puchatka i zobaczy bo bedzie nagroda w candym. Mysle ze zrobilam trudne candy, nie ma odpowiedzi na pytania, a w internecie mozna znalezc odpowiedzi, sprawdzalam, zeby nie bylo tak tajemniczo. Dzisiaj ostatna runda, nie bede nikogo meczyc, ale z zagadkowych candy nie rezygnuje. Jutro skoncze "neutralne swieczki", pokaze i zadam pytanie, ktora swieczka byla neutralna dla klientki. Nagrode juz tez wymyslilam. Ale  mnie wzielo na te candy, skoro sama nie wygrywam to chociaz tak mam radoche.
Slonka nie zycze, macie go dosc, u mnie ciemno jak wieczorem, wiec sobie go zycze troche.

2 komentarze:

  1. Gratuluję pięknej serwetki i wspaniałych prac na wystawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że niespodzianka Ci się podoba :)
    Prace śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa