poniedziałek, 7 czerwca 2010

Jestem już...

Wrocilam z urlopu i chetnie podziele sie moimi wrazeniami. Zeby jednak nie pisac dwa razy tego samego, to zapraszam na moj drugi blog.

Na tym blogu oprocz postow urlopowych, beda za kazdym razem zagadkowe candy.
Oczywiscie z nagrodami. Zapraszam.

Dzisiaj w srapujacych Polkach  puzzlujemy.
Moja jedna z ulubionych zabaw, czy raczej zajec z dziecmi bylo wlasnie ukladanie puzzli. To ja namawialam zawsze na puzzlowanie a nie dzieci.Wiem ze mam gdzies u siebie pudelko z puzzlami, z Boolywood motywem, mialam z corka ukladac ale jakos nie wyszlo nam, moze przy nastepnej wizycie. No nie moge ich zdekompletowac przeciez, znalazlam jednak jakis petajacy sie puzzelek i tak powstala taka zawieszka na sloiczek-lampionik, ktory juz wczesniej robilam. Nic innego nie przyszlo mi do glowy.


4 komentarze:

  1. Jolu ściskam Cię serdecznie po urlopie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu lampionik przepiękny. Zawieszka świetnie do niego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa