czwartek, 6 maja 2010

Juz po losowaniu!!!!

i po moich urodzinach, mozna tak powiedziec. Jeszcze mam uszy spuchniete i policzek goracy od telefonow, ale sie ciesze ze tylu pamieta o moich urodzinach.
Chcialam rowniez Wam, wszystkim razem i kazdej z osobna bardzo serdecznie podziekowac za zyczenia.
To jest zawsze bardzo mile, dziekuje.

Tak wiec nawet jeszcze nie zmylam naczyn ale biore sie za losowanie bo kazdy ciekawy prawda.

Puszczam w ruch moja maszyne losujaca. Polubilam to pudelko do tego celu i tak juz zostanie.




kreci sie i kreci i co wykrecila?




jedna glowna nagrode i dwie dodatkowe.

Zaraz sie dowiecie kto wygral. Troche jeszcze cierpliwosci.

W zwiazku z tym ze urodziny obchodze 6 maja czyli 6 i 5 mamy. Postanowilam 6 i 5 obdarowac jakas drobnostka. Zaraz zobaczym kto jest na tym miejscu w komentarzach.

Gosia i Agata sa na tych miejscach.




oto i jestescie.

Ludkasz dostanie glowna "nagrode" a dagala i tulipanka dwie pozostale. Poprosze wszystkie o adresy.
Gratuluje! i do nastepnego candy, pisalam juz ze nie bedzie latwe, a moze jednak?

5 komentarzy:

  1. Jolu, raz jeszcze życzę Ci wszystkiego najlepszego! Przede wszystkim ciągłego poszukiwania inspiracji i pomysłów oraz realizowania tych pomysłów! :)
    A to, że mnie tak ładnie data wytypowała, to naprawdę wieeeelka radość! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale się cieszę. Jutro mam imieniny a tu taki prezent!!!!!!!!!!!!!! Tobie jeszcze raz wszystkiego najcudniejszego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jej!!! co za niespodzianka. jestem mile zaskoczona:* jeszcze raz wszystkiego najlepszego i dużo twórczych chwil. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy07 maja, 2010

    gratulki dla wszystkich :):)

    a ja jestem tu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa