wtorek, 25 maja 2010

Wyzwanie i nie tylko 25/31

( opis na samym dole)




Wczoraj mielismy swieto, a wiec nie musialam pracowac, byl czas na wszystkie przyjemnosci. Przedewszystkim  zrobilam nareszcie maczka. Bratowa przywiozla mi czerwony filz, pierwszy maczek byl nieudany, ale drugi, to jest to co chcialam. To broszka podgladana u Brises.
Pozniej zrobilam pudeleczko na urodziny, na kolczyki, albo pierscionki, albo na jakies tam drobiazgi.




Jeszcze pozniej zrobilam kartke urodzinowa, dla dziewczynki z "Marzycielskiej poczty" W prawym rogu przy wstazeczce jest pierscioneczek. Zwykly, z kamyczkiem Svarowskiego.



Dziewczynka to  wzor malowany na pergaminie.


Dzisiaj rano przed praca przygotowalam sobie motyw na kartke wyzwaniowa w srapujacych Polkach, i teraz odpoczywajac po pracy dokonczylam. Niestety nie podoba mi sie i zaraz zrobie cos innego.




I to tyle na dzisiaj.
Dziekuje wszystkim za odwiedziny i komentarze.




No i zrobilam inna.
Tlem jest koronka, niestety uzywam chyba po raz pierwszy napisu w jezyku niemieckim, bardzo duzo jest prac w angielskim, wychodze wiec z zalozenia ze jezykowych barier nie ma. Nie mam poprostu akurat niczego pasownego po angielsku albo po polsku i pieczatek tez nie mam wielkiego wyboru. A wiec musze sobie radzic jak sie da.


"Wypchala" sie kartelucha na sam przod.



7 komentarzy:

  1. to się nazywa kreatywnie spędzać wolny czas! podziwiam i gratuluję głowy pełnej pomysłów i wizji; u mnie czasem z tym cieżko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko wygląda bardzo profesjonalnie i jakby było z metalu.
    Ostatnia karteczka jest bardzo fajna,jedynie ten aniołek w okienku jest trochę za blady.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za komentarze.
    Lucynko pudelko jest acrylowe i srebrnymi dodatkami dekorowane.
    A nie tylko aniolek jest blady, cala kartka " nic mi nie mowi" i juz jest inna.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle Jolu jest co oglądać ale dziewczynka będzie się cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale nabrałaś tempa, tylko pozazdrościć :), kartka dla dziewczynki super pomysł, a broszka przoduje w dzisiejszym poście. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu ,gdyby aniołek był bardziej widoczny,byłby tym punktem głównym na kartce.Tak mi się wydaje.Ściągałby wzrok na siebie i byłoby dobrze.
    Zapraszam na mojego drugiego bloga,które wczoraj powstało:http://witaj-w-atelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka dni tu nie byłam, a tu tyyyyle nowości! Wszystko śliczne :) Pudełko super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa