sobota, 15 maja 2010

Wyzwanie w Scrapujacych Polkach 15/31


Dzisiejszym tematem sa kartki na dzien Matki. Wlasciwie to nie potrzebuje, bo nie mam juz zadnej mamy, ale wyzwanie zrobilam.
Do tego sie rozpedzilam. Zaczelam od tego serca. Ten wzor juz mam dawno, od naszej forumowej kolezanki evaart.To jej projekt. Doczekal sie i u mnie wykonania.

Ta kartke zrobilam jako nastepna, ale uznalam ze nie jest zbyt scrapkowa.






no i ta ktorej zdjecie wstawie do galerii Scrapujacych Polek.





Po za tym robie jeszcze motylka na wymianke, nie moge narazie pokazac, i przygotowalam sobie motywy pergaminowe na ATeCiaczki dla moich dzieci, skoro jest Dzien Matki to i musi byc Dzien Dziecka choc tu nikt tego nie zna, ale to nasza tradycja rodzinna. Przeciez 1.06 to miedzynarodowy dzien dziecka. No i juz wiem co zrobie na wymianke ATeCiakowa, wlasnie z tematem "Dzieci"
Mam co robic.
Zycze milej soboty i sobie licznych odwiedzin.

9 komentarzy:

  1. Jolu piękne te serducha ale to drugie mnie powaliło :)kłaniam się niziutko brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu przesliczne są! wszystkie trzy sa niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace tak dalej!
    Ostatnia cudna!!!!Przywołuje wiele miłch skojarzeń np. pewnego odpustowego piernika którego kiedyś otrzymałam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, podziwiam Twoje dłubanie w pergaminie, ale ta ostatnia prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne... podziwiam dokładność Twoich dłoni Jolu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu, cudeńka stworzyłaś :)
    Czerwona mnie bardzo, ale to bardzo zauroczyła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Estimada amiga la felicito por la excelencia de sus trabajos ,estan muy relindos, un abrazo a la distancia

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje wszystkim za komentarze
    Argery,Gracias por el comentario, bueno conmigo.,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa